וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תגלי - אספר שאת זונה": רב באולפנה בי-ם הואשם באונס בת 14

18.12.2016 / 10:30

כתב אישום הוגש נגד הרב דוד הריסון בגין עשרות מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בתלמידה במוסד החינוכי. לפי האישומים, הוא קרא לתלמידה לפגוש אותו בחדרים שונים בבית הספר, שם ביצע בה את זממו, ולאחר מכן איים עליה שיפגע בה אם תתלונן

צילום: בני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד הרב דוד הריסון, בגין עשרות מקרים של אונס, מעשה סדום, מעשים מגונים, תקיפה ואיומים בנערה בת 14 - מעשים שאותם ביצע בעת שלימד באולפנה בעיר לפני שש שנים. המתלוננת, היום צעירה כבת 20, הגישה תלונה בתחנת המשטרה בירושלים לפני כשבועיים, ולאחר ימים ספורים הוא נעצר ומעצרו הוארך.

על פי כתב האישום, הריסון קרא לתלמידה, שהייתה בכיתה ט', לפגוש אותו בחדר הרבנים או בחדר הפנימי במקלט בבית הספר, בתדירות של פעמיים עד ארבע פעמים בשבוע. לפי האישומים, הנערה נשמעה להוראותיו של הריסון מאחר שפחדה ממנו, והגיעה לאותם מפגשים, שבמהלכם ביצע בה את זממו.

עוד עולה מכתב האישום כי הריסון איים על הנערה כי יספר להוריה ולגורמים אחרים שהיא יזמה את המעשים, וכי היא מבקשת ממנו לגעת בה. הוא אף איים כי יאמינו לו ולא לה, מכיוון שהוא רב, וכי הוא יגרום לכך שיעיפו אותה מבית הספר וישלח אנשים אחרים לפגוע בה ולהרוג אותה. עוד נטען כי לאחר אחד ממקרי האונס, אמר לה כי אם היא תספר על מעשיו, הוא יספר לכולם שהיא זונה.

עוד בוואלה! NEWS:
לעיני המתלוננת המרכזית: בוכריס הודה והורשע בעבירות מין
מורשת מוכתמת בדם: המסר של אובמה לרודני העולם - ההשמדה משתלמת
מערכת חורפית נוספת: שלג בחרמון, גשמים ברוב הארץ וחשש לשיטפונות

הרב דוד הריסון המואשם בביצוע עבירות מין בתלמידת אולפנה ועורכת דינו אסתר הר ציון בבית המשפט המחוזי בירושלים, 18 בדצמבר 2016. בני בן סימון
"איים שיספר להוריה שהיא יזמה את המעשים". הריסון בבית המשפט, היום/בני בן סימון

באחד המקרים שמתואר בכתב האישום קרא הריסון לתלמידה לבוא אליו לחדר הרבנים במהלך שעות הלימודים. כשנכנסה למקום הוא נעל את דלת הכניסה, הורה לה לשבת על כיסא והתיישב מולה. לאחר מכן הוא נעמד, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו והתיישב בחזרה, ובתגובה הסיטה הנערה את מבטה.

לפי האישומים, בשלב זה אחז הריסון ביד אחת בראשה של המתלוננת, והחדיר את איבר מינו לפיה. זאת, תוך שהוא אומר לה כי "זה כיף ונעים לה", וכי המעשים תקינים שכן הוא רב.

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, פגש הנאשם את המתלוננת בקומת הכניסה של האולפנה במהלך שעות הלימודים, והורה לה לבוא עמו למקלט. עם הגיעם לכניסה לחדר הפנימי, הוא דחף אותה פנימה, הורה לה להוריד את חצאיתה ואת תחתוניה, ואף נזף בה שהיא לובשת שמלה הגורמת לו לסרבול בביצוע זממו. עוד נטען בכתב האישום כי לאחר אחד ממקרי האונס, אמר הנאשם למתלוננת שהיה לה כיף, שגם לו היה כיף וכי הפעמים הבאות יכאבו פחות.

הרב העומד בראש המוסד שבו לומדת המתלוננת סירב להגיב להגשת כתב האישום. לטענתו, הוא "הונחה על ידי משרד החינוך שלא להתראיין".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הרב דוד הריסון, החשוד באונס ילדה בת 14 מאולפנה בירושלים. פייסבוק, צילום מסך
"נזף בה שהיא לובשת שמלה המפריעה לו לבצע את זממו". הריסון/צילום מסך, פייסבוק

במהלך הארכת מעצרו לפני כשבועיים אמר הריסון כי לא ביקש עורך דין כי היה בטוח שזו טעות. "עבדתי שם במשרה מצומצמת. אני לא מכיר את הילדה, אין פה שום דבר. אני עסוק בקריירה ובחיים ובפעילות ענפה", אמר. "היא אמרה שזה כביכול בתוך בית ספר ששוקק תלמידים ומורים, ולא היה לי חדר פרטי. אני מוכן לעבור בדיקת פוליגרף".

עורך הדין של הריסון, יהודה שושן, טען בהארכת המעצר: "המקרה הראשון בערב חנוכה כשהוא ביקש ממנה להביא דפים מחדר רבנים, אז הוא הולך בעקבותיה והיא מבצעת בו מין אוראלי בזמן שכל התלמידות מחכות. זה לא הגיוני". לדבריו, "שאלתי אם עברה בעילה על ידי אחר, שכן ידוע לנו שכאשר נשים דתיות מתחתנות בגיל כל כך צעיר ואיבדו את בתוליהן, הן מוצאות דרך לתרץ את הדבר: אם יאמרו שקיימו יחסי מין עובר לנישואיהן במגזר הדתי יחשבו פסולות ולכן יש אפשרות לא מבוטלת שדווקא בסמוך לנישואיה עלתה טענה זו. המשיב ואני לא מצליחים למצוא שום מניע מניח את הדעת מדוע אישה כזו מתלוננת כעבור זמן כה רב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully