וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע נגד התנועה והעיף מחסומים: אח באיכילוב נעצר בתום מרדף

12.12.2016 / 21:28

השוטרים תיארו את המרדף שהתנהל בהרצליה ובתל אביב כ"טירוף מוחלט", לאחר שהנהג, נימר עתאמה, נסע במהירות תוך שהוא מסיט עשרות כלי רכב ממסלולם. בבית המשפט התברר כי רישיונו נשלל לפני חודש

כוחות הביטחון סורקים אחר המחבל שירה לעבר כלי רכב בפיגוע בצומת מיצד שליד תקוע. 10 ביולי 2016. מאשה ברודר, תצפית TPS
החשוד נעצר בגלל תקר בגלגלו שגרם לו להתנגש באי תנועה/תצפית TPS, מאשה ברודר

אדם נעצר בידי המשטרה אתמול (ראשון) לאחר שהתנהל אחריו מרדף משטרתי בהרצליה ובתל אביב, במהלכו נסע נגד כיוון התנועה, הסיט עשרות כלי רכב ממסלולם וחצה רמזורים באור אדום. המרדף אחר החשוד, נימר עתאמה, אח בבית החולים איכילוב שבתל אביב, החל לאחר שנמלט משוטרי הסיור תוך נהיגה במהירות מופרזת.

שוטרי הסיור של מרחב ירקון שהשתתפו במרדף בהרצליה ובתל אביב העידו כי גם המנוסים שבהם התקשו להאמין שמדובר במרדף אמיתי, ולא בסרט אקשן. "זה היה טירוף מוחלט. שוטרים שהיו באזור חוף הצוק עצרו מאחורי כלי הרכב של החשוד, שהחל בנסיעה מטורפת, תוך שהוא מסכן את הנוכחים באזור", תיאר חוקר המשטרה רס"ב יוני הירשהורן, במהלך דיון הארכת מעצרו של עתאמה בבית משפט השלום בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
"אבא שלך שוכב לידך": מאות ליוו את עמרי ועילי בדרכם האחרונה
תושב פתח תקווה נאשם בהריגת אחיו: "דקר 6 פעמים והותירו מתבוסס בדמו"

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
"משתמע שהעבירה היא אינה חלק מהנוף הטבעי של חייו". איכילוב/ראובן קסטרו

"בהמשך, החל החשוד לנוס עם רכבו נגד כיוון התנועה. כלי רכב הסיטו את מכוניותיהם לצדדים על מנת שלא להיפגע. המרדף המשיך לאזור הגוש הגדול בצפון תל אביב, שם נתקל החשוד במחסום ופשוט העיף אותו", המשיך רס"ב הירשהורן. עוד העיד כי בהמשך המרדף נאלץ רוכב קטנוע לעלות על המדרכה כדי להימלט מעתאמה בגלל מהירותו הגבוהה.

לבסוף מה שעצר את עתאמה היה תקר בגלגלו, שגרם לו להיתקע באי תנועה. במהלך הדיון התברר כי הוא מוגדר על ידי המשטרה כעבריין תנועה סדרתי, ורק לפני כחודש נשלל רישיונו לשנתיים וחצי לאחר שנתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול.

באמצעות סניגורו עו"ד אמיר מסרוואה, טען עתאמה כי הוא לא עבריין תנועה סדרתי או עבריין כלל, וכי מעבודתו כאח בבית חולים "משתמע שהעבירה היא אינה חלק מהנוף הטבעי של חייו". למרות הטענות, השופטת רונית פוזנסקי כץ האריכה את מעצרו בשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully