וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת הצעירה בעולם: ילדה בת 9 שברה להוריה את הבית באגרופים

13.12.2016 / 9:20

קשה להאמין שהמתאגרפת המוכשרת הזאת רק בת 9! ההורים שלה מרשים לה לשבור להם את הקירות והדלתות בבית - אחרי שגילו שהציונים שלה בבית הספר השתפרו פלאים בזכות זה

צילום מסך

כשההורים של אווניקה סדווקסוב בת ה-9 החליטו להרשות לילדים שלהם לקשקש על הקירות - הם לא ידעו שתהיה להם ילדה מתאגרפת שמסוגלת לשבור קירות. הם הרשו לה להרוס להם את הבית, רק אחרי שגילו שזה עוזר לה לשפר ציונים בבית הספר. לא ברור איך אחד קשור לשני, אבל כנראה שהיא מוציאה את כל האגרסיות שלה בבית, ובבית הספר היא נשארת רגועה.

הילדה הפיצית הזאת, מפבלודר שבקזחסטן, היא לא מה שאתם חושבים עליו כשאתם מדמיינים מתאגרפת, אבל אל תתנו למראה התמים להטעות אתכם. הצוציקית הזאת יכולה להשאיר אחריה שובל של הרס, כמו של שד טזמני, כשהיא מתרגלת את טכניקות האגרוף שלה בבית. מאמן האגרוף והאב הגאה, רוסתם סדווקסוב, תיעד לא פעם את יכולתיה המדהימות של בתו - כשבסרטון האחרון שפרסם ברשת היא נראית מכה באגרופים את דלת חדר השינה שלה ומגדילה את החור שעשתה בו קודם לכן. כואב לנו רק להסתכל על זה.

ילדה מתאגרפת. צילום מסך
אל תנסו לתת לה ריתוק. היא תמיד תצליח לברוח/צילום מסך

"אחרי שאפשרנו לאווניקה להרוס כל דבר שהיא רוצה בחדר שלה, ולעשות חור בדלת בידיה החשופות – הביצועים שלה בבית הספר רק השתפרו", אמר אביה, "בבית שלנו תמיד היה חוק שהקירות שייכים לילדים שלנו – לציור, לשריטות, למריחת חימר, לקריעת הטפט – כל הרס שיעלה על דעתם. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים בידיים שלהם. חוץ מזה, מי האמין שתהיה לנו בת שתוכל באמת לשבור לנו את הקירות והדלתות בידיים שלה? אם אתם רוצים לבדוק שהדלת שלכם חזקה מספיק - קראו לאווינקה".

אווינקה הציגה את הכישרון היוצא דופן שלה לעולם כבר כשהייתה בת 5. לאחרונה, הוזמנה להתארח בתכנית הריאליטי הרוסית "Luchshe Vseh" (יותר מכל אחד אחר), שם הצליחה להכות באגרופים לוח אלקטרוני שהחזיק המתאגרף הרוסי ניקולאי וואלואב - 221 פעמים ב-30 שניות (שזה כ-7 אגרופים בשניה). מטורפת!

עוד באותו נושא

כואב מדי לצפייה: בחור גמיש בטירוף עושה את הבלתי יאמן

לכתבה המלאה

תראו איך היא עשתה את זה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully