וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: 160 הרוגים בקריסת גג כנסייה בדרום המדינה

11.12.2016 / 13:40

עשרות בני אדם התאספו בכנסייה בעיר אויו, בירת מדינת המחוז אקווה איבום, לטקס הסמכתו של מייסדה כבישוף כאשר הקורות התומכות בגג קרסו. הרשויות פתחו בחקירה בחשד להפרת תקנות הבנייה במקום

60 הרוגים בקריסת גג כנסייה בניגריה, 11 בדצמבר 2016. מתוך טוויטר, Utibe Robert Uko, מערכת וואלה! NEWS
60 הרוגים בקריסת גג כנסייה בניגריה, 11 בדצמבר 2016/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר, Utibe Robert Uko

לפחות 160 בני אדם נהרגו הלילה בהתמוטטות כנסייה בדרום ניגריה - כך מסר היום (ראשון) מנהל בבית חולים מקומי. האסון אירע במהלך טקס שנערך במקום בהשתתפות כמה עשרות בני אדם. גג הכנסייה בעיר אויו, בירת מדינת המחוז אקווה איבום, קרס במהלך טקס הסמכתו של מייסדה, אקאן וויקס, לבישוף. עשרות בני אדם נכחו בטקס, בהם גם מושל המדינה, אודום עמנואל. עדי ראייה דיווחו כי וויקס ועמנואל נחלצו ללא פגע מהאסון.

המבנה היה עדיין תחת בנייה במהלך הטקס שלקראתו האיצו הפועלים את קצב סיום העבודות במקום, כך דיווחה סוכנות הידיעות "אי-פי". על פי הדיווח, קורות מתכת שתמכו בגג הברזל קרסו והמבנה התמוטט על ראשי המשתתפים בטקס. עוד דווח כי גורם מקרב כוחות החילוץ שפעלו במקום אישר ש-60 גופות פונו תחת ההריסות.

דובר מטעם מושל המחוז, אקרטה אודו, אמר כי הרשויות יפתחו בחקירה על מנת לבדוק האם נעשו הפרות של תקנות הבנייה במקום. תופעת התמוטטות מבנים אינה נדירה בניגריה, הסובלת מקבלני בניין המשחדים פקחי בנייה ומשתמשים בחומרים לא תקניים במהלך העבודות. בשנת 2014 נהרגו 116 בני אדם כאשר בית הארחה רב קומות קרס בעיר לאגוס, המהווה מרכז מסחרי במדינה.

(עדכון ראשון: 3:40)

עוד בוואלה! NEWS:
טורקיה: לפחות 15 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת במרכז איסטנבול
סעודות, ריקודים – וזעם: אין שום ייאוש בעמונה המתוחה
ללא מתחרים: יריית הפתיחה של ניסנקורן להבטחת הכהונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully