וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: כוחות הביטחון עצרו חוליה שאחראית ל-4 פיגועי ירי בגדה

7.12.2016 / 17:05

העצורים ירו ארבע פעמים במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר. כוחות הביטחון תפסו גם את כלי הנשק מייצור עצמי ואת כלי הרכב ששימשו את השלושה. קרובי משפחתם, שהסתירו את כלי הנשק, נעצרו גם כן

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: איתור כלי הנשק ששימשו את החוליה לירי אל מוצב עופרה)

כוחות הביטחון עצרו חוליה שירתה ארבע פעמים אל מוצב עפרה שבגזרת בנימין - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. חקירת השב"כ העלתה כי החוליה, שמונה שלושה קטינים פלסטינים, ביצעה את אירועי הירי בחודשים אוקטובר ונובמבר באמצעות כלי נשק בייצור עצמי. השלושה נעצרו בפעילות של השב"כ, יחד עם צה"ל ועם משמר הגבול.

כמו כן, נתפסו כלי הנשק וכלי רכב באמצעותם ביצעו השלושה את הירי. בנוסף לשלושה, נעצרו גם קרובי משפחתם שהיו מעורבים בהסתרת כלי הנשק. חומרי החקירה יועברו לתביעה הצבאית בימים הקרובים לשם הגשת כתבי אישום בעניינם של המעורבים במעשי הירי.

מהשב"כ נמסר כי פעילות החוליה ממחישה את "רמת האיום הגבוהה מחוליות טרור הפועלות ביוזמה מקומית", ויש להן נגישות לאמצעי לחימה ולייצור עצמי של נשקים. עוד נמסר כי כוחות הביטחון "ימשיכו לפעול במטרה לחשוף ולסכל מבעוד מועד את פעילותן של חוליות טרור". בתוך כך, מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון 12 מבוקשים החשודים בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות ביהודה ושומרון.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן על התקיפות בסוריה: "מונעים הברחת נשק להשמדה המונית לחיזבאללה"
העדות שהובילה למעצר הח"כ לשעבר: אישה שנטען שהעניקה לו שוחד מיני
"נשיא ארה"ב המפולגת": איש השנה של מגזין טיים - דונלד טראמפ

פעילות יחידת דובדבן. דובר צה"ל
"רמת איום גבוהה". לוחמי צה"ל בפעילות/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully