וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד הניקיון הפך לבדיחה ברשת – וזכה בתכשיטים מזהב טהור

לאחר פרסום תמונה של העובד בן ה-65, מביט בחלון ראווה של חנות יוקרתיות בבירת ערב הסעודית, איש עסקים ניסה לאתר אותו – ולאחר שהצליח, הוענקו לו מתנות יקרות. "אני פשוט שמח ואסיר תודה"

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. צילום מסך מתוך טוויטר, צילום מסך
"הציוץ שותף 6,000 פעמים תוך שלוש שעות". עבד אל-כרים/צילום מסך, צילום מסך מתוך טוויטר

תמונה של עובד ניקיון מביט בחלון הראווה של חנות תכשיטים יוקרתית בריאד, בירת ערב הסעודית, הפכה בשבוע האחרון לנושא החם ברשתות החברתיות במדינה. למרות שהתמונה הופצה בתחילה במטרה ללעוג לאותו עובד ניקיון, נאזר אל-אסלאם עבד אל-כרים, מהגר מבנגלדש בן 65, הוא הפך לבסוף למנצח הגדול.

תמונתו של עבד אל-כרים הועלתה לאינסטגרם על ידי גולש שביקש לגחך עליו, לצד הכיתוב: "הוא נראה כאילו הוא רואה ערימת אשפה". הפרסום הגיע אל עבדאללה אל-קחטני, מפעיל חשבון הטוויטר "אנסאניאת" – "הומניזם" – שפתח בקמפיין בניסיון לאתר את אותו עובד ניקיון.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "המטוס הנשיאותי יקר מדי"; הבית הלבן: "לא נכון"
הזדמנות אחרונה: מאגר חדש מסייע לניצולי שואה מוורשה בהשבת נכסיהם
קולומביה: המתנקש של פבלו אסקובר ש"חזר בתשובה" - ונשדד בעצמו

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. צילום מסך מתוך טוויטר, צילום מסך
"חלק רצו לתרום לו זהב, אחרים מזומן וסמארטפונים"/צילום מסך, צילום מסך מתוך טוויטר

אל-קחטני, איש עסקים בן 38, סיפר בשיחה עם רשת CNN כי הוא קיבל "מלא טלפונים והודעות בתגובה לציוץ שלי. חלק היו ממש מועילים, ואחרים טענו שהם היו המנקה". לדבריו, "שלוש שעות אחרי שהציוץ, ששותף 6,000 פעמים, פורסם, מצאנו אותו". הוא זוהה בזכות השתקפות פניו בחלון הראווה.

לאחר שאל-קחטאני פרסם תמונה נוספת של עבד אל-כרים, גולשים רבים ניסו ליצור עמו קשר. "חלק רצו לתרום לו זהב, אחרים מזומן וסמארטפונים", סיפר איש העסקים, "אפילו הייתה חברת אורז שרצתה לתרום לנאזר אל-אסלאם שקים. אני ממש מקווה שנוכל תמיד להישאר מאוחדים כך, על מנת לסייע לנזקקים". בתחילת השבוע פרסם בסנאפצ'ט תורכי א-דג'אם, בכיר בחברת תקשורת סעודית, סרטונים של עבד אל-כרים בוחר תכשיטי זהב, כמו גם תמונות של עובד הניקיון עם המתנות שקיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפרסום המקורי:

עבד אל-כרים סיפר לרשת CNN כי הוא היה מאושר לקבל את המתנות. הוא שחזר את הרגע שבו צולמה אותה תמונה שהופצה בהרחבה: "ראיתי הבזק. לא ידעתי מה זה, ואז שמעתי שהתמונה שלי מפורסמת". לדבריו, "פשוט עשיתי את תפקידי כעובד ניקיון בעירייה, ומצאתי את עצמי מול חנות התכשיטים. אני פשוט מאוד שמח על המתנות, ואסיר תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully