וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה: המתנקש של פבלו אסקובר ש"חזר בתשובה" - ונשדד בעצמו

ג'ון ג'אירו ולסקז, שכונה "פופאי" ורצח 22 איש, טוען כי שני אופנוענים נצמדו לרכבו בעיר מדיין וגנבו ממנו משקפי שמש יוקרתיים וצמידי זהב. ברשתות החברתיות לעגו למי שהטיל מורא על העיר והפך לקורבן: "אולי נתרום לו"

ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר (משמאל) לצד המתנקש הבכיר שלו ג'ון ג'אירו ולסקז. פייסבוק, צילום מסך
"פופאי" ופבלו אסקובר/צילום מסך, פייסבוק

המתנקש הבכיר ביותר של ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר טוען כי הוא נשדד בעיר מדיין, שם פעל הקרטל המפורסם. ג'ון ג'אירו ולסקז, המכונה "פופאי", סיפר כי שני אנשים רכובים על אופנועים איימו עליו באקדחים בזמן שנצמדו אל המכונית שלו. לדבריו, הם גנבו ממנו משקפי שמש יוקרתיים, שני צמידים מזהב וטלפון נייד. ולסקז טוען כי זאת הפעם השנייה שהוא נשדד בצורה כזאת, אולם במשטרה אומרים כי הוא לא הגיש תלונה.

"פופאי" ריצה 22 שנות מאסר בגין רצח של כ-300 איש, פקודות לחיסול אלפי בני אדם נוספים והרכבת כ-200 מכוניות תופת במהלך מלחמות הסמים שהשתוללו במדינה בשנות ה-70 וה-80. הוא השתחרר ב-2014 ומאז הוא מפעיל ערוץ "יוטיוב" שבו הוא מנסה להזהיר את הדור הצעיר מעולם הפשע.

הוא אמר כי באירוע הקודם, שהתרחש לפני כמה חודשים, הוא הצליח להדוף את אחד השודדים באמצעות המכונית שלו. עם זאת, הפעם הוא לא התנגד להם לאחר ששמע לעצת עורך דינו להימנע מהסתבכות עם החוק. ולסקז את תקף את ראש העיר השנייה בגודלה. "הוא אדיוט, העיר הזאת נשלטת לחלוטין על ידי האופנוענים האלו", אמר "פופאי" על ראש העיר פדריקו גוטיירז. בתגובה, השיב ראש העיר: "זה מטריד שמישהו שגרם לכל כך הרבה נזק מטיף לי על מוסר. אנחנו נלחמים בפשע שהוא עזר ליצור".

גם תושבים במדיין לעגו לגוטיירז, שהטיל מורא על העיר ועתה נפל קורבן לפשע בעצמו. אישה אחת כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי היא תומכת בהרמת תרומות ל"קורבן המסכן" שישמשו לקניית זוג משקפי שמש חדשים. אחרת הציעה לו ללכת לטיפול פסיכולוגי כדי להתגבר על ההלם.

לקריאה נוספת בנושא
"הסקרנים צעירים": המתנקש הבכיר של פבלו אסקובר שהפך לכוכב יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully