וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה חדרה לצבא הדרום - לאגף שאמור למנוע מתקפות סייבר

הצבא של קוריאה הדרומית מסר שפיונגיאנג הצליחה לגנוב מידע מהפיקוד שהוקם במטרה לסכל מתקפות מסוג זה. לא ברור איזה חומר בדיוק דלף ובסיאול טוענים כי בודדו את השרת שבו הושתלה תכנה זדונית

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(מצעד צבאי בקוריאה הצפונית לציון הניסוי הגרעיני החמישי)

קוריאה הצפונית הצליחה ככל הנראה לחדור לפיקוד הסייבר של צבא קוריאה הדרומית – כך הודיע היום (שלישי) הצבא של קוריאה הדרומית. זאת הפעם הראשונה שבה הפיקוד, שהוקם ב-2010 כדי למנוע התקפות אלו, נפרץ.

"נראה שהרשת של פיקוד הסייבר זוהמה בתכנה זדונית", אמר גורם במשרד ההגנה לסוכנות הידיעות יונהאפ. "גילינו שכמה מסמכים צבאיים, כולל מידע חשאי, נפרצו". בצבא טוענים כי הם בודדו את השרת שהושפע מהחדירה מכלל הרשת על מנת למנוע את התפשטות הווירוסים. עם זאת, עדיין לא ברור איזה מידע בדיוק דלף לפיונגיאנג.

קוריאה הצפונית, שמפעילה אלפי אנשים העוסקים בתחום הסייבר, מואשמת בשורת מתקפות נגד הדרום ונגד ארצות הברית בשנים האחרונים, אולם היא מכחישה זאת. מוקדם יותר השנה טענו בסיאול כי פיונגיאנג גנבה מידע מעשרה גורמים בקוריאה הדרומית כשחדרה לטלפונים החכמים שלהם.

לפי המשטרה, קוריאה הצפונית החלה בהשתלת תכנות זדוניות עוד ב-2014 במטרה להכשיר את הקרקע למתקפת סייבר בהיקף נרחב. המבצע נחשף בפברואר אחרי שנגנב חומר מסווג שכלל תכניות של כנפי מטוסי קרב מדגם F-15.

לקריאה נוספת בנושא
לאן היא נעלמה? הגברת הראשונה בצפון קוריאה הופיעה אחרי חודשים
בכיר אמריקני: "פירוז קוריאה הצפונית מנשק גרעיני – מקרה אבוד"

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און עם קצינים מחיל האוויר אחרי תרגיל צבאי, דצמבר 2016. רויטרס
פיונגיאנג מכחישה אחריות למתקפות סייבר. המנהיג קים, החודש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully