וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מאסר עולם לאב שרצח את בנו כשהותיר אותו במכונית רותחת

ג'אסטין רוס האריס השאיר את קופר בן 22 החודשים בכלי הרכב למשך שבע שעות וכשבחוץ 32 מעלות, בעודו שולח תמונות עירום לנשים, בהן קטינה. הוא טען כי הוא שכח אותו, אך השופטת לא האמינה. "פשע מחריד ומזוויע". הוא לא יוכל לקבל חנינה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט בארצות הברית גזר אתמול (שני) מאסר עולם על אב שהותיר בכוונה את בנו התינוק במכונית רותחת וקבע כי הוא לא יוכל לזכות בחנינה. ג'אסטין רוס האריס בן ה-36 הורשע בחודש שעבר ברצח קופר בן 22 החודשים ביוני 2014, אחרי שהושאר בכלי הרכב מחוץ למשרדו של האב באטלנטה, ג'ורג'יה. זאת בזמן שהאב התכתב עם נשים שונות ושלח להן תמונות ערום.

האב טען להגנתו שהייתה זאת תאונה וכי הוא שכח לשים את בנו במעון. עם זאת, התביעה טענה כי הוא תכנן להרוג אותו מאחר שהוא רצה לעזוב את משפחתו כדי להמשיך ביחסים שקיים עם נשים אחרות. במהלך המשפט שנמשך חמישה שבועות נחשף כי הוא שלח הודעות בעלות אופן מיני לקטינות בזמן שבנו היה במכונית.

עוד ידיעות מהעולם
תצלומי הלוויין חשפו: נושאת המטוסים הרוסית בסוריה היא גרוטאה צפה
דם חדש במפלגה הדמוקרטית? ביידן שוקל לרוץ לנשיאות ב-2020

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'אסטין רוס האריס ובנו קופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופטת מארי סטיילי קלארק כינתה זאת פשע "מחריד ומזוויע" ואמרה כי האריס "התרחק והשאיר את הילד ברכב הרותח לסבול מהחום ולמות". היא הטילה עליו את העונש המקסימלי של 32 שנה, כפי שדרשה התביעה. בזמן שגזר הדין הוקרא, נותר האב ללא מלים כשהוא עומד ורגליו אזוקות. מפתח האתרים לשעבר הורשע בחודש שעבר בשמונה סעיפים שונים, כולל רצח, אכזריות כלפי ילדים ועבירות מין הקשורות להודעות ששלח לקטינה.

עורכי דיו של האב טענו כי הוא אמנם אחראי למותו של קופר, אולם הוא אהב אותו ומותו נגרם כתוצאה מנסיבות טרגיות. התינוק מת ממכת חום לאחר שנותר במכונית במשך שבע שעות, כשבחוץ הטמפרטורות הגיעו ל-32 מעלות.

בתחילת הפרשה דווח כי האריס חיפש באינטרנט כמה זמן ואיזו טמפרטורות דרושות כדי למות בכלי רכב, אך זה הופרך בהמשך. במהלך המשפט העידו חברים ובני משפחה לטובתו של האריס, כולל גרושתו ליאנה טיילור, שנפרדה ממנו לאחר שנעצר. היא אמרה כי בעוד שהוא "הרס" את חייה, הוא היה אב אוהב שלא יפגע במכוון בבנם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'אסטין רוס האריס, תושב אטלנטה, ארצות הברית, בדיון ברצח בנו שהושאר על ידו במכונית, יולי 2016. רויטרס
"אהב את בנו". האריס בדיון ביולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully