וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת גולשים שאיימו על שוטר תנועה: "מסע שיימינג ברשת"

5.12.2016 / 7:55

שני סרטונים שבהם מתועד שוטר תנועה שעצר נהג ורשם לו דוח הופצו והביאו לגל תגובות נזעמות נגד השוטר. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור הגולשים, שחלקם קראו לפגיעה בשוטר ובבני משפחתו

צילום: דוברות משטרה, עריכה: טל רזניק

שני סרטונים שפורסמו בימים האחרונים ברשתות החברתיות, בהם מתועד שוטר תנועה שעצר נהג ורשם לו דוח, הופצו והביאו לגל תגובות נזעמות נגד השוטר. משטרת ישראל פתחה בחקירה לאיתור הגולשים, שחלקם קראו לפגיעה בשוטר ובבני משפחתו.

השוטר המופיע בסרטון הבחין במהלך סוף השבוע, בעת שהיה בחופשה, בכלי רכב שנהגו מבצע עבירות תנועה. הוא עצר את המכונית והזדהה כשוטר, אולם לדברי המשטרה הנהג ובני משפחתו סירבו להזדהות בפניו והחלו לגדף אותו. "הוא מרים ידיים על אזרחים", נשמע אחד מהנוכחים בסרטון שפורסם. "אתה מתועד, אתה תעלה לפייסבוק".

לקריאה נוספת:
חיפושים אחרי ילד בן 6 בעל מוגבלות שנעדר מאז אתמול בירושלים
בית הדין לעבודה הוציא צו מניעה לשביתה שתוכננה היום בביה"ס העל-יסודיים
ארבעה צעירים כבני 20 נהרגו בתאונת דרכים קשה באזור נס ציונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההתלהמות הייתה בעיקר מצד האזרחים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשטרת ישראל נמסר כי "ההתלהמות הייתה בעיקר מצד האזרחים, שהטיחו בשוטר אמירות קשות, שהחריפו מאוחר יותר עד לכדי שיימינג ברשת החברתית". על פי תגובת המשטרה, "מבירור ראשוני של הנסיבות עולה כי על אף שלא היה בתפקיד, הבחין השוטר בעבירת תנועה וביקש לעכב את נהג הרכב לבדיקה במהלכה הזדהה כשוטר והציג תעודה. במקביל, החלו חילופי דברים בין הסובבים לשוטר, ששמר על איפוק כלפיהם עד לרישום הדוח".

"החמור הוא שבעקבות המקרה נפתח מסע שיימינג ברשת, שהדרדר לכדי איומים על השוטר ובני משפחתו, מה שהוביל לפתיחה בחקירה משטרתית בחשד לאיומים", הבהירה המשטרה. "אנו מגנים בתוקף מסע הכפשה זה, אשר תחילתו במקום ההתרחשות עם הניסיון לייצר פרובוקציה, ובהמשך עם פרסום בוטה ומוקצן ברשת החברתית, אשר גרר גידופים ואיומים מצד מספר גולשים כנגד השוטר ובני משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully