וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: למה גולשים מנסים לשבור תפוח לשניים באמצעות הידיים?

4.12.2016 / 15:23

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד עאוני זיאדאת, תושב נצרת עילית בן 24, בגין רצח אשתו, אחלאם, זאת מבלי שגופתה נמצאה. בסוף אוקטובר הגיע הנאשם לתחנת המשטרה וטען כי אשתו נחטפה, אולם לאחר חקירה טענו השוטרים כי יש ראיות לכך שהוא מעורב בהיעלמותה.

שני קטינים עוכבו היום לחקירה לאחר שנצפו בצומת תפוח מחלקים עלונים לחיילים הקוראים להם לסרב פקודה בפינוי עמונה. הם עוכבו לחקירה בחשד להסתה לאי ציות. בתוך כך, אמר היום ראש הממשלה נתניהו לשרי הליכוד כי עליהם "להתבטא באחריות בנושא המאחז".

רוסיה הודיעה הבוקר כי חיסלה את מנהיג שלוחת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בצפון הקווקז, רוסתם אסלדרוב, במהלך פשיטה באזור. אסלדרוב, היה מעורב בתכנון פיגועים שבהם נהרגו יותר מ-40 בני אדם.

אתגר חדש כובש את הרשת: אתגר התפוח. את האתגר החל בשבוע שעבר מתאגרף מקצועי בשם סייג' נורת'קאט, שעודד את עוקביו לשבור תפוח לשניים באמצעות הידיים בלבד. משתמשים רבים בטוויטר החליטו גם הם להתנסות באתגר, ופרסמו את ההצלחות והכישלונות ברשת החברתית.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully