וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב אמירותיו נגדו: נתניהו הרחיק את סמוטריץ' מדיון על עמונה

ראש הממשלה סירב להכניס את הח"כ מהבית היהודי לדיון בלשכתו, אחרי שאמר בריאיון ל"הארץ" כי "נתניהו הוא לא ימין". בשיחה עם גל"צ הבהיר סמוטריץ' כי הוא רוכש כבוד לראש הממשלה: "אם הוא נפגע, אני מוכן להתנצל"

צילוםף רוני כנפו, עריכת וידאו: עמרי וייס

(עימות באולפן וואלה! NEWS עם ח"כ סמוטריץ' על עמונה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אפשר אמש (שבת) לח"כ בצלאל סמוטריץ' להשתתף בדיון שנערך בנושא פינוי המאחז הלא חוקי בעמונה, ככל הנראה בשל אמירותיו נגדו בריאיון שהעניק איש הבית היהודי ל"הארץ". סמוטריץ' אישר את דבר הרחקתו מהפגישה בשיחה עם גל"צ הבוקר ואמר: "אם ראש הממשלה נפגע, אני מוכן להתנצל".

בסוף השבוע בריאיון לעיתונאית רוית הכט ב"הארץ" אמר סמוטריץ' כי "לצערי הרב נתניהו הוא לא ימין" והוסיף כי "כנראה אם נתניהו היה במקומו של דוד בן גוריון לא הייתה קמה מדינה. לבן גוריון היה אומץ: כנגד כל הסיכויים, הוא הקים מדינה".

אתמול נפגשו ראש הממשלה נתניהו, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כדי לדון בסוגיית עמונה וחוק ההסדרה, שצפוי לעלות לקריאה ראשונה במליאת הכנסת ביום שני. עם זאת, פגישתם הסתיימה ללא סיכומים ונקבע כי יתקיים דיון נוסף במהלך יום ראשון.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
"נתניהו לא אהב כמה מהאמירות שלי". סמוטריץ'/ניב אהרונסון

הבוקר בריאיון לאסף ליברמן בגל"צ סיפר סמוטריץ' על סילוקו מהדיון. "עשיתי דרך של שעה וחצי מהבית כדי להגיע לפגישה. ראש הממשלה סירב לתת לי להיכנס לחדר. הוא ביקש שלא אכנס, לפי מה שאני מבין, הוא לא אהב כמה מהאמירות שלי בריאיון שלי להארץ", הסביר הח"כ. לדבריו, "לא יזמתי ביקורת פומבית על ראש הממשלה, עניתי בכנות רבה על השאלות שנשאלתי ולא טשטשתי מחלוקות שיש לנו עם ראש הממשלה".

סמוטריץ' הבהיר כי יש לו "כבוד מאוד גדול לראש הממשלה. אני איש צעיר במערכת והוא אדם מבוגר ועם הרבה ניסיון והוא ראש הממשלה של כולנו". עם זאת, ציין כי "זה לא סוד שיש לנו מחלוקת אידיאולוגית איתו".

בהתייחס להשוואה בין נתניהו לבן גוריון אמר סמוטריץ': "אני איש צעיר מדי בשביל לטפס על עצים. אם ראש הממשלה נפגע מהאמירה הזאת אני מוכן להתנצל". חבר הכנסת הוסיף בנושא זה :"אם מי שיש לו מחלוקת עם ראש הממשלה מאבד את היכולת לעבוד איתו בצורה עניינית, לדעתי יש לנו בעיה מאוד קשה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה. 20 בנובמבר 2016. אמיל סלמן, הארץ, פול צלמים
"יש לו הרבה ניסיון". נתניהו/פול צלמים, אמיל סלמן, הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully