וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלג בחרמון, טראמפ גרם לתקרית עם סין: כותרות השבת

אתר החרמון נפתח למבקרים שנהנים מ-40 סנטימטרים של שלג. נשיא ארה"ב הנבחר שוחח עם נשיאת טייוואן ועורר את זעמה של סין. צעירה נפצעה קשה בנפילה בתל אביב ומטייל נפצע בינוני בנפילה בפארק תמנע

40 ס"מ של שלג נערמו בחרמון והאתר נפתח למבקרים

מאז תחילת המערכת החורפית הנוכחית, נערמו 40 סנטימטרים של שלג במפלס העליון של הר החרמון, ובמפלס התחתון נערם השלג לגובה של שני סנטימטרים. הבוקר (שבת) נפתח האתר לראשונה בעונה הנוכחית, וכ-700 מטיילים נהנו מכניסה חינם להר המושלג. כמו כן, כ-2,000 מטיילים הגיעו לאגמון החולה, וצפו בעשרות אלפי העגורים השוהים בו בתקופה זו בשנה.

הטמפרטורות בחרמון נעו בין 0 מעלות לבין 3- מעלות. עם זאת, המגמה החורפית משתנה והיום עלו הטמפרטורות. הגשם, שנפסק ברחבי הארץ בהדרגה בשעות הצהריים, לא צפוי להתחדש בימים הקרובים. מחר צפויה עוד עלייה קלה בטמפרטורות.

צעירה בת 18 נמצאה במצב קשה בחניון בתל אביב; הרקע נבדק

צעירה בת 18 נמצאה לפנות בוקר (שבת) כשהיא מוטלת פצועה באורח קשה בחניון הסמוך למתחם לונדון מיניסטור בתל אביב. צוות של מד"א פינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות פציעתה של הצעירה, זאת לאחר שעל פי דיווחים, היא נפלה מהבניין במקום. נבדק אם היא נפלה עקב תאונה או בשל מעשה מכוון. שני צעירים עוכבו לחקירה.

טראמפ שוחח עם נשיאת טייוואן וגרם למבוכה מול סין

הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ שוחח הלילה עם עם נשיאת טייוואן צאי אינג וון. זוהי הפעם הראשונה מאז שנת 1979 בה נוהלה שיחה בדרגים אלה. טראמפ הודיע בחשבון הטוויטר כי נשיאת טייוואן היא זו שיזמה את השיחה, והודה לה על כך. מלשכת הנשיאות בטייוואן נמסר כי השיחה סוכמה מראש.

השיחה בין שני האישים עוררה ביקורת בסין, שאינה מכירה בטייוואן כיישות עצמאית. משרד החוץ של סין הודיעה כי הביע מחאה רשמית מול ארצות הברית על השיחה שקיימו טראמפ ואינג וון. על פי ההודעה, עיקרון "סין האחת" הוא אחד העמודים המרכזיים ביחסי ארצות הברית וסין, והיא דורשת "מהצד הרלוונטי" להתנהל באופן זהיר בנושא כדי להימנע ממתיחות. שר החוץ הסיני וואנג יי הגדיר את השיחה "פעולה חסרת ערך". בעקבות זאת קראה טייוואן לסין לנהוג בנושא באיפוק.

מטייל נפצע באורח בינוני בנפילה מגובה 15 מטרים בפארק תמנע שבנגב

מטייל נפצע אתמול באורח בינוני בנפילה מגובה של כ-15 מטר בפארק תמנע שבנגב. ככל הנראה הוא התאמן במקום בטיפוס קיר יחד עם קבוצה של מתאמנים אחרים. הוא חולץ על ידי יחידת החילוץ של חיל האוויר 669, טופל במקום על ידי יחידת החילוץ המשטרתית אילת והועבר לטיפול בבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully