וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני שנהרג בהתרסקות: כדורגלני שאפקואנסה הפתיעו את חברם

שחקני הקבוצה גילו לקשר ההתקפי שהוא עומד להיות אב, כששהו בבית מלון לקראת משחק. השחקן נראה בסרטון שפרסמה משפחתו חוגג עם הקבוצה את ההודעה, ימים ספורים לפני שנהרג יחד עם 19 מחבריו. במקביל, שתי הקופסאות השחורות אותרו בזירת ההתרסקות

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

71 בני אדם נהרגו היום (שלישי) בהתרסקות המטוס במדיין שבקולומביה, ובהם 20 שחקני קבוצת שאפקואנסה הברזילאית, שהיו בדרכם למשחק הראשון בגמר הקופה סוד אמריקנה. המשפחות השבורות מתקשות לקבל את הבשורות הקשות, ומספרות בכלי התקשורת המקומיים על יקיריהם שאבדו. משפחתו של טיאגיניו, הקשר ההתקפי בן ה-22 של הקבוצה, סיפרה שרק לפני שבוע הוא גילה כי אשתו בהיריון. הם אף פרסמו סרטון שמראה את שחקני הקבוצה מספרים לשחקן את הבשורה המשמחת.

בסרטון נראה אחד השחקנים בבית מלון, כנראה במהלך הכנות למשחק חוץ, מעניק לטיאגיניו מתנה. תחילה הוא מסרב לקבל אותה, אך לאחר מכן, לקול עידוד חבריו, הוא פותח את השקית ומוציא את הברכה. אחרי כמה שניות, כשהוא קורא את דבר הבשורה המשמחת, הוא חוגג עם חבריו לקבוצה. בני המשפחה סיפרו כי אשתו של טיאגיניו נמצאת רק בחודש הראשון להריונה.

עוד כתבות בנושא:
קולומביה: 76 נהרגו בהתרסקות מטוס ועליו קבוצת כדורגל מברזיל
"העיר בוכה": קבוצת הסינדרלה מברזיל שנמחקה בהתרסקות בקולומביה

שחקן הכדורגל טיאגוויניו זכה למסרון מרגש שבוע לפני שנהרג בהתרסקות מטוס הקבוצה. רויטרס
הרגע שבו גילה טיאגיניו שאשתו בהיריון/רויטרס

במקביל מפורסמים בכלי התקשורת סיפורים של שחקנים שלמרבה מזלם לא עלו על המטוס. אלחנדרו מרטינוציו, שחקן ממוצא ארגנטינאי, נפצע ועל כן לא יכול היה להשתתף במשחק – דבר שהציל את חייו. "ניצלתי בגלל שנפצעתי", אמר השחקן לתחנת רדיו במדינתו. "אני חש עצב עמוק. הדבר היחיד שאני יכול לבקש הוא תפילות לחברי שהיו בטיסה". המגן אלן רושל, המגן הייליו נטו והשוער ג'קסון פולמן היו על המטוס וניצלו בהתרסקות, לצד שני אנשי צוות ועיתונאי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרידי המטוס שהתרסק במדיין, קולומביה. נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
השקיות הלבנות נועדו לגופות. זירת התאונה, היום/צילום מסך, טוויטר

המטוס מדגם "בריטיש אירוספייס" 146 יצא מבוליביה, שם הוא חנה לעצירת ביניים בדרכו מברזיל. המטוס, שהוחכר על ידי חברה בוליביאנית, התרסק קצת לאחר חצות, לפי שעון מקומי - כשעתיים אחריי שהכריז על מצב חירום בשל כשל חשמלי. צוותי החילוץ איתרו את שתי הקופסאות השחורות, והן ישלחו לבחינה.

טרם התבררה הסיבה להתרסקות, ולפי דיווחים שונים ייתכן שהסיבה היא כשל חשמלי או מחסור בדלק. רשות התעופה האזרחית של קולומביה פרסמה היום תמונות מזירת ההתרסקות, שבה ניתן לראות שקיות לבנות שאליהן יכניסו את גופות הקורבנות.

אוהדי קבוצת שאפקואנסה הברזילאית מתאבלים באצטדיון הבית לאחר התרסקות המטוס שבו נהרגו רוב חברי הקבוצה. רויטרס
אוהדי שאופוקואנסה באצטדיון בברזיל, היום/רויטרס

שאופוקואנסה הייתה אמורה לשחק מחר מול אתלטיקו נסיונל המקומית במסגרת המשחק הראשון של גמר טורניר סודאמרינקה. בעקבות התאונה, המשחק נדחה. ראש עיריית מדיין פדריקו גוטיירז אמר כי "זאת טרגדיה בקנה מידה עצום". האזור שבו אירעה התאונה מקשה על מאמצי החילוץ ובשל מזג האוויר ניתן להגיע אליו רק באופן יבשתי.

מאות מאוהדי הקבוצה התאספו האצטדיון הבית שלה בעיר שאפקו. האנשים לבשו את מדי הקבוצה, הניפו דגלים ופרחים, והתפללו. "אין הרבה מה להגיד עכשיו" אמר כומר מקומי שנכח במקום. "אנו מתפללים הרבה ומחבקים זה את זה".

(עדכון ראשון: 19:02)

שרידי המטוס שהתרסק במדיין, קולומביה. נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
"אין הרבה מה להגיד". שרידי המטוס, היום/צילום מסך, טוויטר
אוהדי קבוצת שאפקואנסה הברזילאית מתאבלים באצטדיון הבית לאחר התרסקות המטוס שבו נהרגו רוב חברי הקבוצה. רויטרס
אוהדי הקבוצה באצטדיון, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully