וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות שווא הושמעו בדרום רמת הגולן

שתי אזעקות נשמעו בדרום רמת הגולן, בימים דרוכים במיוחד לאחר שהשבוע נפתחה אש לעבר כוח גולני בגבול. באירוע חיסל חיל האוויר את החוליה האחראית לירי, המזוהה עם "המדינה האסלאמית"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(נתניהו מתייחס לתקרית בגבול סוריה ביום ראשון)

שתי אזעקות שווא נשמעו היום (שלישי) בדרום רמת הגולן. מדובר בימים דרוכים במיוחד באזור, לאחר שהשבוע חוליה של שוהדא אל-ירמוכ, ארגון המזוהה עם דאעש (המדינה האסלאמית) ונחשב לשלוחתו בגולן, פתחה באש לעבר כוח צה"ל שהיה במארב בגבול סוריה. בתגובה תקף חיל האוויר את החוליה, ועל פי הערכות חיסל ארבעה מחבלים.

האירוע החל כשכוח מגדוד הסיור של חטיבת גולני יצא למארב ליד היישוב נוב, באזור שנמצא סמוך לגדר המערכת אך בתוך שטח ישראל. לפי צה"ל, המחבלים, שסיירו באזור עם כלי רכב, ירו לעבר הכוח, שבתגובה השיב אש. מצה"ל נמסר כי החוליה שיגרה פצמ"רים, השתמשה במקלע כבד וירתה מנשק קל. במהלך ההיתקלות, כלי טיס של חיל האוויר זיהה את החוליה, ירה לעברם והשמיד את כלי הרכב.

עוד בנושא:
פצמ"ר מסוריה נפל ברמת הגולן; צה"ל תקף סוללת תותחים של אסד
סוריה למועצת הביטחון ולמזכ"ל האו"ם: "ישראל מסייעת למורדים"
המלחמה נגד דאעש עולה שלב: צה"ל החל להשתמש ברחפנים ברמת הגולן

חיילי צה"ל על גבול ישראל עם סוריה. פברואר 2016. רויטרס
חיילים מסיירים באזור הגבול עם סוריה/רויטרס

סנגר חזון, תושב גבעת יואב שבדרום רמת הגולן, אמר לוואלה! NEWS: "קיבלנו הוראה מפיקוד העורף להיכנס למרחבים המוגנים, אבל לא שמענו כלום. הרעש הכי בולט אצלנו עכשיו הוא של הרוחות המנשבות עדיין בעוצמה", סיפר. "אנחנו לא יודעים כרגע כלום, הדבר היחיד שמטריד אותנו עכשיו הוא הגשם שעדיין לא ירד ברמת הגולן".

(עדכון ראשון: 11:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully