וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם צולם "איש העש" המיתולוגי וזה אומר שאסון מתקרב?

29.11.2016 / 6:47

לפני כ-50 שנה דיווחו אנשים שראו יצור מכונף בגודל אדם, ועיניו אדומות ובוהקות. מספר ימים לאחר מכן קרס גשר ונהרגו עשרות אנשים. מאז הפך "איש העש" לאגדה. כעת יש מי שטוען שהוא הצליח לצלם אותו

צילום מסך

האם היצור המיתולוגי "איש העש", לו נאמר שיש עינים אדומות ומוטת כנפיים של 3 מטרים, נצפה וצולם השבוע על ידי אדם שנהג לתומו ברכבו?

"איש העש" (Mothman) הוא השם שניתן ליצור שכביכול נראה מספר פעמים באזור פוינט פלזנט שבמערב וירג'יניה, ליד הגבול עם מדינת אוהיו, בין חודש אוקטובר 1966 לחודש נובמבר 1967. השם שלו מבוסס על תיאוריהם של כמה אנשים, שטענו כי ראו יצור מכונף שגודלו כשל אדם, ועיניו גדולות ואדומות, ובוהקות או מחזירות אור.

התופעה גרמה לגל של ספרים ופרשנויות שטענו כי מדובר בתופעה על-טבעית או ביצורים מן החלל החיצון. עם זאת, היו שהסבירו את דיווחי העדים בהיתקלות בציפורים שלא היו מוכרים להם (למשל תנשמת או לילית אפורה או אפילו זן נדיר של ינשופי ענק), שניתנו לה פרשנויות מוטעות.

עדויות וסיפורים על היצור המסתורי נפוצו במשך 50 השנים האחרונות והוא הפך לדמות בספרי קומיקס ומשחקי מחשב, ואפילו קיבל פרק משלו בסדרה "תיקים באפילה". בשנת 2002 יצא לאקרנים הסרט "נבואות איש העש" העוסק בתופעה.

אולם עד יום שבת שעבר בערב, איש לא טען שראה אותו כבר במשך שנים. האדם שצילם את הסרטון סירב להזדהות או להתראיין לתקשורת המקומית, אבל סיפר שהוא נסע בכביש בינעירוני ועצר בכדי לצלם את היצור המוזר שראה קופץ בין עצים ואת התמונות שלח לרשת חדשות מקומית.

מה אתם אומרים?

ג'ף וומסלי, הבעלים של מוזיאון "איש העש", אמר לכתבים שעם הטכנולוגיה הקיימת כיום עדיין קשה לדעת האם התמונות אכן אמיתיות – מצד שני, הוא הבעלים של מוזיאון "איש העש", אז מה ציפיתם שהוא יגיד?

לפי המקומיים, התצפיות של "איש העש" קרו תמיד לפני שהתרחשו אסונות – כך קרה לפני אסון התמוטטות גשר בו נהרגו 46 אנשים, ויש מי שטוען אפילו שהוא נראה במנהטן ב-11 בספטמבר 2001.

עוד באותו נושא

תעלומה: היצור המסתורי והמפחיד שמשגע את האמריקאים

לכתבה המלאה

לנו זה נראה זיוף מאוד פשוט, האמת

  • עוד באותו נושא:
  • איש העש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully