וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולתי להישאר אדישה": החיפאית שנסעה לבקר את הסופרטנקר

ליז בן, צעירה שנמצאת בקולורדו, הצטלמה עם מטוס הכיבוי המתקדם בעולם ומסרה את אהבתה לישראלים שמתמודדים עם גל השריפות, ומצפים לבואו של הסופרטנקר מחר. "לבי אתכם, כולי תקווה שהשקט יחזור למדינתו היפה"

צילום: מתוך פייסבוק

ליז בן, תושבת חיפה שנמצאת בארצות הברית, פרסמה הערב (חמישי) פוסט הזדהות מחמם לב עם חבריה לעיר שנאלצים להתמודד עם גל השריפות. היא הצטלמת בסמוך למטוס הסופרטנקר, שאמור לנחות מחר בישראל ולסייע בפעולות הכיבוי של השריפות הרבות ברחבי הארץ.

"לא יכולתי להישאר אדישה, אפילו כאן בארצות הברית, והגעתי אל הסופרטנקר שיושב כאן בשדה התעופה בקולורדו ספרינגס להזדהות, ולמסור לכם, חבריי ומשפחתי, שלבי איתכם", כתבה. "כולי תקווה שהסופר טנקר יגיע במהרה והשקט יחזור למדינתנו היפה, אמן". בסרטון שפרסמה, אמרה: "אני מתרגשת, אני מאוד מאוד מקווה שהסופרטנקר יצא אליכם ויעזור לכבות את השריפות בחיפה. אנחנו שולחים המון אהבה מאמריקה".

ישראלית שמחכה לסופרטנקר. מערכת וואלה! NEWS
"לבי אתכם". ליז והסופרטנקר/מערכת וואלה! NEWS

הסופרטנקר, או בשמו המלא: B747-400 SuperTanker, הוא כלי הטיס מכבה האש הגדול בעולם, ובגרסתו הנוכחית הוא נחנך במהלך שנת 2016. יתרונו של הסופרטנקר הוא לא רק בנפח העצום שלו - אלא גם במהירותו. מבסיסו שבקולרדו ספרינגס הוא יכול להגיע לכל נקודה בארצות הברית בתוך שעתיים וחצי, ולכל נקודה בצפון אמריקה בתוך ארבע שעות וחצי, כשהוא נושא בבטנו כ-75 אלף ליטרים של חומר מעכב בעירה.

מהירותו רלוונטית גם ליעדים נוספים, ולפי המידע שבאתר החברה הוא יכול להגיע כמעט לכל נקודה בכדור הארץ תוך 20 שעות. הוא כולל בתוכו 14 מושבים ברמה של מחלקה ראשונה ושני דרגשים נוספים. לכלי הטיס יש יכולת תמרון גבוהה, שנשמרת גם במהירות טיסה נמוכה הדרושה לכיבוי שריפות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שריפה בחיפה. נובמבר 2016. רויטרס
חיפה, הערב/רויטרס
שריפה בחיפה. נובמבר 2016. רויטרס
שריפה בחיפה. נובמבר 2016/רויטרס
שריפה בחיפה. נובמבר 2016. AP
שריפה בחיפה. נובמבר 2016/AP
  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully