וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל נשרפת": ברשתות החברתיות בעולם הערבי חוגגים את גל הדליקות

גולשים רבים הביעו שמחה מהאש המשתוללת ברחבי ישראל זה היום השלישי ברציפות. "אללה ישרוף את לבבותיהם", כתב איש דת מכווית. "האש לא תיפסק עד שחרור ירושלים", כתבה אחת הגולשות. מנגד, שייח סעודי ביקש: "אללה, אל תפגע ביתומים ובאלמנות"

עריכה: ורד לידני

שריפות המשיכו להשתולל אתמול (חמישי) ברחבי ישראל זה היום השלישי ברציפות, וברשתות החברתיות נפוץ ההאשטג "ישראל נשרפת", המברך על הדליקות השונות שחלקן לפי החשד נגרם כתוצאה מהצתות מכוונות. במצרים ההאשטג הפך לפופולרי ביותר והגולשים טענו כי "זה עונש מאלוהים" על הצעת חוק המואזין השנויה במחלוקת.

"אללה ישרוף את לבבותיהם", כתב הפרשן ואיש הדת הכוויתי נביל עלי אל-עוודי, שלו כ-8.6 מיליון עוקבים בטוויטר. "הוא ישרוף את בתיהם, את כספיהם ואת בתי הקברות שלהם, בעקבות מה שעשו למאמינים". ראשיד אל-עפאסי, גם הוא מכווית, צייץ: "בהצלחה לשריפות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בהצלחה לשריפות". אחד הציוצים שחגג את גל הדליקות בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלא אל-קסים, גולשת אחרת, כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "השריפה לא תיפסק עד לשחרור ירושלים. התמונות והסרטונים מחממים את הלב". בחשבון אחר נכתב כי אפשר לראות בסרטונים את "היהודים ואת המתנחלים בורחים מבתיהם".

מנגד, היו גם מי שהביעו תקווה כי לא יהיו נפגעים בשריפות. "אלוהים תשמור על התינוקות, על היתומים, ועל אלמנות ישראל, הם לא אשמים", כתב השייח הסעודי מוחמד אל-עריפי. "עשה שהאש תהיה קרה אליהם". בעקבות זאת, היו כאלו שתקפו אותו על כך והאשימו אותו בתמיכה בישראל.

(עדכון ראשון: 11:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully