וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הם פני חייזר? טוענת שיש לה גנים של חייזר ושהיא מרחפת למאדים

25.11.2016 / 10:20

ליה בת ה-22 טוענת שחוותה מספר מפגשים עם חוצן בשם מזרת' שסיפר לה על המורשת החייזרית שלה, שכנע אותה שיש לה DNA של חייזר ולימד אותה להתנתק מהגוף הפיזי ולרחף לחלל. למקרה שתהיתם - אמא שלה וחבר שלה מאמינים לה

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – הטריילר לסרט "המפגש"

כשליה קפיטלי בת ה-22 הייתה קטנה היא תמיד הרגישה שונה. בעוד שאר הילדים בכיתה שלה במלבורן התחברו במהירות, היא נותרה לבד, דחויה חברתית ולא הבינה מדוע היא לא מרגישה שייכת. בגיל 13 היא סוף סוף הבינה מה גרם לה להרגיש ככה ולמדה לאהוב את עצמה כפי שהיא - יצור היברדי שחציו אדם וחציו חייזר. כך לפחות היא טוענת. בראיון לדיילי מייל האוסטרלי, היא חשפה את סיפור חיה ששמרה עד כה בסוד - בתקווה לעזור לאנשים שנמצאים במצב דומה לשלה.

קפיטלי, שכיום היא סופרת ומרצה, מספרת שבילדותה חוותה מספר מפגשים פיזיים בלתי רגילים אך הדחיקה אותם לאחר שאמה הסבירה לה שזה פרי דמיונה. בגיל 13 ביקר אותה בלילה, לכאורה, חייזר בשם מזרת' וסיפר לה על המורשת שלה. לדבריו, הביציות של אמה נאספו בשנתה וחוברו עם אלה של חייזר, מה שהותיר את הגנים של קפיטלי מוכלאים עם DNA חייזרי. "זה היה מפגש מוזר, אבל זה גם הבהיר לי הרבה דברים", היא אמרה, "במשך שנים הרגשתי כאילו הדברים שחוויתי היו רק חלומות חיים ולא מציאותיים. ניסיתי למצוא הגיון לדברים החריגים שחוויתי. פתאום מזרת' סיפר לי על העבר שלי. הוא אמר לי: 'השנים האלה שניסית לשכוח מהם, כל החוויות האלה - הן היו אמיתיות, ליה'".

אחרי הלילה ההוא, היא מספרת, מזרת' ביקר אותה אינספור פעמים כדי להמשיך להסביר לה על המורשת שלה וסיפר לה גם שהיא סטארסיד. "סטארסיד זה מישהו עם מוצא מעורב", הוא הסביר לה, "זה מישהו שהוא אדם ונולד על פני כדור הארץ, אבל אין לו מקורות אנושיים לחלוטין". היא הוסיפה: "במשך שנים הרגשתי שכולם סביבי מתחברים ורק אני חריגה. כשגיליתי שאני סטארסיד, ידעתי שאני כאן מסיבה מסוימת: לצפות בחיים על פני כדור הארץ".

במהלך המפגשים, קפיטלי למדה יותר ויותר על עצמה ועל היכולות שלה. מזרת' לימד אותה "מסע אסטראלי" (חוויה חוץ גופית בה הגוף האסטראלי, הנפש או הנשמה, מתנתק מהגוף הפיזי ומסוגל לרחף מחוצה לו לעולם הרוחני). מאז היא נהנתה ממספר הרפתקאות חוץ גופניות. "בהתחלה לא הייתה לי שליטה לאן אני מרחפת, אבל עכשיו יש לי יותר ויותר", היא אמרה, "דרך ריכוז ומדיטציה אני יכולה אפילו להגיע למאדים אם אני רוצה".

עוד באותו נושא

המומחים השתכנעו: החפץ המסתורי הזה הוא הוכחה לקיומם של חייזרים

לכתבה המלאה
מציוריה של ליה קפיטלי לאחר מפגשיה עם חייזרים. ליה קפיטלי, צילום מסך
פורטרט של ליה קפיטלי/צילום מסך, ליה קפיטלי

קפיטלי אמרה שהיא עדיין טירונית בסטארסידיות, אבל היא רוצה להיות "תומכת", ולסייע לאחרים להבין למה הם כנראה גם יצורים היברידים זרים. "אני יכולה להבין ולהעריך כמה קשה זה יכול להיות לקבל את העובדה שאתה סטארסיד, אבל ברגע שאתה עושה את זה – זה הרבה יותר קל", היא אמרה, "זה כל כך חשוב לדבר עם מישהו ולשתף בחוויות שלך. להיות סטארסיד זה חלק בלתי נפרד מההוויה שלך ולהתעלם מזה רק יחמיר את המצב".

מציוריה של ליה קפיטלי לאחר מפגשיה עם חייזרים. ליה קפיטלי, צילום מסך
ציור של מזרת'/צילום מסך, ליה קפיטלי

בימים אלה קפיטלי מרגישה לגמרי בנוח עם היותה סטארסיד וגם אמה מקבלת אותה. "לאמא שלי לקח זמן להבין, אבל היא הייתה מדהימה והלכה לחקור את הנושא באינטרנט", היא אמרה, "כשהייתי ילדה, תמיד סיפרתי לה על הדברים האלה והיא הניחה שפשוט יש לי דמיון יצירתי מדי. אחרי שהיא בדקה את זה קצת, זה היה נשמע לה הגיוני מאוד". לא רק אמה תומכת בה, אלא גם בן הזוג שלה שלדבריה "מקבל את זה בסבבה". "חשבתי שלהיות יוצאת דופן זה אומר שאהיה לבד כל החיים שלי ואסיים כמו אשת חתולים מטורפת", היא אמרה, "אבל הוא מאוד תומך בי ואנחנו מדברים על זה המון. מי יודע - אולי זה יועבר לילדים העתידיים שלי?".

מציוריה של ליה קפיטלי לאחר מפגשיה עם חייזרים. ליה קפיטלי, צילום מסך
קרדיט: ליה קפיטלי/צילום מסך, ליה קפיטלי
מציוריה של ליה קפיטלי לאחר מפגשיה עם חייזרים. ליה קפיטלי, צילום מסך
קרדיט: ליה קפיטלי/צילום מסך, ליה קפיטלי
מציוריה של ליה קפיטלי לאחר מפגשיה עם חייזרים. ליה קפיטלי, צילום מסך
קרדיט: ליה קפיטלי/צילום מסך, ליה קפיטלי

חייבים לשמוע עוד? צפו בהרצאה של ליה "מפגשים עם חייזרים וסטארסידיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully