וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הגיב על פרשת הצוללות: "הכול ממוסמך, הכול מתועד"

20.11.2016 / 11:06

נתניהו הכחיש בישיבת שרי הליכוד כי ידע על מעורבות פרקליטו האישי דוד שמרון ברכש הצוללות. בפתח ישיבת הממשלה אמר: "חיזוק העוצמה של ישראל הוא השיקול היחיד שהנחה אותי". השר אלקין: "בתור חבר הקבינט, אני יכול להעיד שההחלטה שהתקבלה הייתה משיקולים מקצועיים"

צילום: לע"מ, עריכה: שניר דבוש

"הכול ממוסמך, הכול מתועד". כך הגיב הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, לסערת רכש הצוללות המתחוללת בימים האחרונים. נתניהו הכחיש בפתח ישיבת שרי הליכוד כי ידע על כל ניגוד עניינים אפשרי של עורך דינו דוד שמרון בעסקת הרכש.

בפתח ישיבת הממשלה הבהיר נתניהו כי "ביטחון ישראל חייב רכש צוללות אלה, מערכות אסטרטגיות שמבטיחות את עתידה ועצם קיומה של ישראל בעשרות השנים הבאות. חיזוק העוצמה הוא השיקול היחיד שהנחה אותי, ואין בלתו". סגן השר איוב קרא התייחס לפרשה בפתח ישיבת שרי הממשלה ותהה "מתי יתעסקו בעיקר ולא בתפל, ראש הממשלה איתן כמו צוללת בלב ים, וכמו שההר הוליד עכבר הוא יוריד עכברון עכשיו".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו הוזמן על ידי טראמפ לפגישה: "אין בעלת ברית טובה מישראל"
נתניהו: "מאז רצח רבין מנסים לעוות את ההיסטוריה ולייחס לי הסתה"
פעיל ליכוד פרסם פוסט נגד סבטלובה; המחנה הציוני דורש מרה"מ להתנצל

מזכיר הממשלה צחי ברוורמן וראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה. 20 בנובמבר 2016. אמיל סלמן, הארץ, פול צלמים
מכחיש את הדיווחים. נתניהו בישיבת הממשלה, היום/פול צלמים, אמיל סלמן, הארץ

גם השר זאב אלקין התייחס לפרשה בפתח ישיבת הממשלה, והצהיר כי "התקשורת מגזימה בפרשת הצוללות. בתור חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, ומי שהיה יו"ר ועדת חוץ וביטחון, אני יכול להעיד שהשיח כולל ויכוחים מקצועיים גרידא, וההחלטה שהתקבלה הייתה משיקולים מקצועיים לחלוטין. כל ניסיון להכניס שיקולים אחרים הוא עורבא פרח. מולכו ושמרון מקפידים על ניגוד עניינים".

"בתור מי שהיה חלק מהדיון הזה, שמרון מעולם לא פנה אלי בנושא", הבהיר אלקין. "כל הדיון הזה, כפי שאמרתי, הוא ניסיון להכפיש. היה ויכוח אמיתי סביב הצוללות, שהוכרע גם בתוך מערכת הביטחון עצמה. ראש הממשלה מנהל את המדינה, ויש סוגיות על סדר היום. הפרשה הזו, היא כמו הרבה ניסיונות של מי שלא ניצח את ראש הממשלה בקלפי, לחפש דרכים לנצח אותו בדרכים אחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ברק: "חובה לחקור את פרשת הצוללות"

אתמול התייחס ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, לפרשת הצוללות ואמר כי "חובה לחקור. צוללות הן חיוניות, אמון הציבור חיוני אף יותר. יש הרבה סימני שאלה. לכן, כמו שאומר בוגי, חובה לחקור. גם בגרמניה, גם אחורנית", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הדברים מגיעים בתגובה לדיווח בחדשות 10, ולפיו עו"ד דוד שמרון, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשמש בא כוחו, הוא גם עורך דינו של מיקי גנור, איש עסקים ישראלי אשר מתווך בעסקה של רכישת שלוש צוללות מגרמניה.

(עדכון ראשון: 10:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully