וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריה בנמל תל אביב: עשרות נמלטו מחשש למחבל - בגלל קטטה

חמישה גברים ואישה תקפו את אחד המלצרים במסעדת "קפה לנדוור" שבנמל ההומה. עשרות מבקרים באזור חשבו כי מדובר בפיגוע ונמלטו מהמקום בבהלה. "הייתה שמועה על מחבל עם אקדח". צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

צלמים זמניים מורשים

קטטה פרצה אתמול (שבת) במסעדת "קפה לנדוור" שבנמל תל אביב, בין אחד העובדים לבין שישה סועדים. מהמשטרה נמסר כי הרקע לקטטה הינו סכסוך בין מלצר בבית הקפה לבין המבקרים שהגיעו אליו, חמישה בחורים ובחורה אחת, שתקפו אותו במקום. כל המעורבים בקטטה עוכבו לתחנת המשטרה כדי למסור את גרסתם, ונפתחה חקירת נסיבות האירוע. הרקע לאירוע הינו פלילי, ומהמשטרה הובהר כי לא מדובר באירוע טרור.

עם זאת, בעקבות האירוע רבים מהמבקרים בנמל תל אביב הומה האדם החלו להימלט מהמקום. זאת, ככל הנראה משום שחשבו שמדובר בפיגוע טרור. "אנשים החלו לריב ביניהם, מישהו ראה את זה באחת המסעדות ליד וחשב שמדובר בפיגוע. הוא צעק ואז אנשים החלו לרוץ מהמקום בבהלה", סיפרה דינה, עובדת בבית הקפה.

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות אלפי מטיילים ברחבי הארץ; צעיר חולץ מהכנרת במהלך הלילה
חשד לרצח בכפר כנא: אחיינו של ניצב במשטרה נורה למוות ונמצא ברכבו
חשד להצתה בגליל המערבי: כ-20 משפחות פונו מהיישוב טל-אל

בהלה בנמל תל אביב עשרות מבקרים נמלטו בעקבות קטטה בבית קפה. ספק 500
עשרות מבקרי הנמל חשבו כי מדובר בפיגוע, עקב שמועה/ספק 500

ברגע שהחלה הקטטה העוברים והשבים החלו לרוץ לתוך מסעדת "בני הדייג", ולהתחבא עם ילדיהם מתחת לשולחנות המסעדה. במצלמות האבטחה של הסעדה ניתן לראות עשרות אנשים רצים לתוכה ומנסים למצוא מחסה.

זהבה רבה, בעלי מסעדת "בני הדייג" שבנמל שחזרה את האירוע, וסיפרה כי "נסעתי למסעדה ובדרך התקשרו אלי ואמרו יש פיגוע בבני הדייג. בדיוק הייתי עם הילדים שלי והייתי מבוהלת. כשהגעתי הבן שלי הרגיע ואמר שזה רק מכות במסעדה ליד. אצלי במסעדה הרגיעו את הסועדים ואמרו להם שזה רק קטטה, אבל במסעדות הסמוכות כל הסועדים ברחו".

"ישבתי במסעדת 'שיפודי התקווה' ופתאום ראיתי עשרות אנשים שרצו והתחבאו במסעדה", שחזר שחר, שבילה בנמל תל אביב בשעת האירוע. "אף אחד לא ממש ידע מה קרה, אבל כמה אמרו שיש שמועה על מחבל עם אקדח לא רחוק. אחרי כמה דקות המצב נרגע וכולם יצאו", הוסיף.

(עדכון ראשון: 16:10)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ממצלמות האבטחה במסעדת בני הדייג בנמל תל אביב לאחר קטטה, 19 בנובמבר 2016. דנה ירקצי
המבקרים ברחו בבהלה לתוך מסעדת "בני הדייג"/דנה ירקצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully