וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ אירעו עקב תקלה

15.11.2016 / 13:48

מרכבת ישראל נמסר כי תקלה במערכת האיתות בתחנת תל אביב ההגנה גרמה להפסקת תנועת הרכבות שבין בנימינה ואשקלון, וכן הרכבות להוד השרון וממנה. התקלה תוקנה כעבור שעה קלה. נוסעים בנתב"ג: "תמיד דופקים אותנו"

עבודות תשתית בתחנות רכבת בתל אביב. ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
שיבושים בתנועת הרכבות/ראובן קסטרו

תקלה ברכבת ישראל הביאה היום (שלישי) לשיבושים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ. מרכבת ישראל נמסר כי בשל תקלה במערכת האיתות בתחנת תל אביב ההגנה, חלו שינויים בתנועת הרכבות בין בנימינה ואשקלון וכן ברכבות להוד השרון וממנה. כעבור זמן קצר התקלה תוקנה ותנועת הרכבות חזרה לסדרה.

בזמן התקלה מהרכבת נמסר כי לטובת ציבור הנוסעים הוזמנו אוטובוסים לתחנות סבידור מרכז, לוד, משה דיין, רחובות, נתב"ג ותל אביב השלום.

עוד בוואלה! NEWS:
סגן השר קרא על הפרשה הביטחונית: "אני מציל נפשות, המשפחה תומכת"
ח"כ בגין תוקף את חוק ההסדרה: "יש להיזהר מהפעלת כוח מיותר"
בית משפט במצרים ביטל את עונש המוות שנגזר על הנשיא לשעבר מורסי

סיור ותדריך עם מנכ"ל רכבת ישראל, תחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז. ספטמבר 2016. מגד גוזני
תחנת סבידור מרכז שבתל אביב/מגד גוזני

עילאי אהרון, תושב מודיעין שעשה את דרכו לפגישות בתל אביב כששמע על התקלה, סיפר בכעס על הרגע שבו שמע כי לא יהיו רכבות. "כבר שעליתי על רכבת ממודיעין לתחנות תל אביב, בתחנה הודיעו לנו שיש תקלה והרכבת תעצור בשדה התעופה בן גוריון, שם ימתין לנו אוטובוס וחינם אין כסף ייקח אותנו לתחנות תל אביב. חבל שבמציאות זה לא קרה", סיפר אהרון. "כשהגענו לשדה התעופה אף אחד לא שמע או לא ידע על קו חלופי. המחזות פה בשדה ממש לא נעימים, עשרות נוסעים צובאים על סדרני הרכבת ומנסים להבין כיצד יצליחו להגיע למחוז חפצם".

אהרון הוסיף כי שהסדרנים לא היו מודעים לתקלה. "בינתיים עשרות נוסעים תקועים פה", סיפר. "לפחות דבר טוב אחד קרה בהמולה והבלאגן הזה, חלק מהנוסעים מקבלים החזרים על הנסיעות שלהם, אבל אף אחד לא יחזיר לנו את הזמן שבזבזנו על הבלאגן ברכבת".

רחל ולסה, תושבת עכו, שנחתה זמן קצר לפני התרחשות התקלה בנמל התעופה בן גוריון לאחר חופשה משפחתית באתונה, הביעה זעם על כך שבשל הפסקת הרכבות אין לה אפשרות לחזור לביתה. "לא מספיק שברכבת מתעלמים מאתנו הנוסעים הקטנים, עכשיו מבטלים לנו את הדרך היחידה והסבירה להגיע הביתה לצפון", אמר. "עכשיו אצטרך לשלם 400 שקל למונית ספיישל שתיקח אותי לחיפה ומשם אצטרך להסתדר בכוחות עצמי ולהגיע לבית בעכו. זה ביזיון שלא יתואר, תמיד דופקים אותנו. מה יעשו מאות הנוסעים שתקועים בנתב"ג, איפה ההסעות המיוחדות שהבטיחו לנו?".

(עדכון ראשון: 13:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully