וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שתי פרות ועגל נלכדו על אי שנוצר בעקבות רעידת האדמה

14.11.2016 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הנשיא האמריקני הנבחר, דונלד טראמפ, התייחס בריאיון לתכנית "60 דקות" לתקריות האלימות נגד מיעוטים שאירעו ברחבי ארצות הברית מאז בחירתו. "אני כל כך עצוב לשמוע זאת, ואני אומר 'עצרו את זה'", אמר טראמפ. אמש נודע כי טראמפ מינה את ריינס פריבוס ליו"ר סגל הבית הלבן.

המשטרה עיכבה הבוקר לחקירה שלושה בעלי תפקידים בעיריית שדרות וכן בכיר במועצה הדתית בעיר, בגין חשד לעבירות של קבלת דבר במרמה והפרת אמונים. על פי החשד קיבלו החשודים במרמה כספים, בין היתר באמצעות דיווח כוזב על שירותים ואירועים שלא ניתנו והתקיימו.

הולך רגל כבן 40 נפצע הבוקר קשה מפגיעת רכב בקריית ים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ליד ראש העין אירעה תאונה בין כמה כלי רכב ונפצעו בה תשעה בני אדם קל עד בינוני.

רעידת האדמה שהתרחשה אתמול בניו זילנד גרמה להרס רב של תשתיות וגם למותם של שני בני אדם. באזור העיר קאיקורה שבאי הדרומי, נלכדו שתי פרות ועגל על אי שנוצר במקום לאחר שהאדמה סביבו קרסה. מסוקים ואנשי חילוץ פועלים בשטח לחילוץ לכודים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully