וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופת הפלא הטבעונית לשפעת: שייק פירות עם תוספת אינטימית (מדי)

19.11.2016 / 4:32

תרופת הסבתא הסודית של טרייסי קיס להימנעות משפעת בחורף הזה כוללת בתוכה מרכיב אינטימי מאוד שלא תצליחו לעכל בקלות: זרע מידיד טוב. היא משתמשת בזרע שלו גם לעור הפנים

Youtube/Tracy Kiss

טרייסי קיס, אם חד הורית בת 29 מבקינגהמשייר, אנגליה, טוענת שיש בידה את החיסון האולטימטיבי נגד שפעת: זרע של ידיד קרוב. הדוגמנית לשעבר שהציעה באחד הסרטונים הנצפים ביותר בערוץ היוטיוב שלה למרוח זרע על הפרצוף כדי להביא לשיפור בעור הפנים - מצליחה שוב לעורר דחיה מידית והפעם כי היא מציעה לעוקבים שלה ללגום מדי בוקר כוס של זרע, בתוך שייק או נטורל - תלוי מה בעל הזרע אכל או שתה יום לפני. מעורר תיאבון.

קיס הטבעונית גייסה לייצור הזרע את הידיד הכי טוב שלה, שעבר בדיקות קודמות ואינו נוהג לשתות או לעשן. היא מספרת שכשפנתה אליו לראשונה, הוא הביע חשש שמא היא מתכננת להשתמש בזרע שלו כדי להיכנס להריון, אך מהר מאוד הוא קיבל את ההצעה שלה. אם עוד לא התחסנתם החורף, קיס טוענת שהתרופה שלה היא כמו שיקוי פלאים - וכמאמנת אישית קשה להתווכח איתה. היא נוהגת להוסיף את המרכיב הסודי לשייק הבוקר שלה - הכולל גם פירות, חלב קוקוס וחלב שקדים - וטוענת שיש לו שפע של יתרונות בריאותיים. היא מודה שמאז החלה להשתמש במרכיב הסודי, מצב רוחה השתפר והיא מלאת אנרגיות. "חברים שלי חושבים שאני מוזרה, אבל אני לא מתייחסת לזה". היא גם מוסיפה טיפ: "אם הוא שתה אלכוהול או אכל משהו חריף כמו אספרגוס, אני מבקשת ממנו לתת לי התראה כדי שאדע לא לשתות את זה נקי".

טרייסי קיס. צילום מסך
טרייסי קיס שותה זרע למען הבריאות שלה/צילום מסך

בסרטון הדרכה קודם שלה, שפורסם לפני שנה וצבר כבר קרוב ל-2 מיליון צפיות, קיס שיבחה רבות את יתרונותיו של הזרע לעור הפנים, וסיפרה שהיא מורחת אותו בעדינות על עורה ונותנת לו לשקוע על עור הפנים למשך 5 עד 20 דקות, עד שהיא שוטפת אותו מעליה עם מים חמים, "זה מרגיש כאילו יש לי שמן על הפנים. כשמורידים את זה, העור כבר מרגיש הרבה יותר נעים". היא החלה להשתמש בזרע לטיפול הפנים כשנאבקה במחלת עור קלה המאופיינת באדמומיות ונפיחות. חשוב לה להדגיש שהיא לא מעורבת בתהליך התרומה של הזרע ושידיד שלה מוציא זרע בצורה אינדיבדואלית על בסיס יומי, והיה עושה את זה גם אם לא היה מתבקש להעביר לה מיכלים של זרע 3 פעמים בשבוע.

עוד באותו נושא

הדברים המוזרים שהכוכבות עושות כדי לשמור על עור הפנים

לכתבה המלאה

ככה תמרחו זרע על הפנים

את העצה למרוח זרע על הפנים היא בכלל קיבלה מהקוסמטיקאית שלה ומסבירה שהריח לא מפריע לה, בעיקר כי התורם שלה אוכל מזון בריא ומאוזן ולכן לזרע שלו אין ריח לוואי. היא מייעצת לצופות הלא רווקות שלה להשתמש בזרע של בן זוגן ואם הריח מפריע להן - להדליק קטורת בחדר או להשתמש במטהר אוויר. בסרטון היא טובלת את אצבעותיה בסיר ומנגבת את החומר על לחייה. היא מתארת את ההרגשה כ"קרירה ומרגיעה" ומדמה אותה ללעיסת מסטיק מנטה. "כשאתה נושם זה קר ומעניק תחושה מרעננת", היא אומרת, "זה פשוט נבלע לתוך העור. זה מדהים. חקרתי את הנושא ומצאתי שמומחים רבים אישרו את היתרונות של הזרע לעור הפנים. הזרע משאיר את העור שלי נעים ורך, כך שאני מאוד מרוצה".

ביזארי ככל שזה נשמע – ייתכן שיש משהו בדבריה של קיס. זרע הגבר מכיל אנזימים מפרקי חלבונים. כשמורחים אותם על העור על בסיס קבוע, אנזימים אלה מסירים שכבות מתות של העור ומשאירים את העור חלק יותר. האנזים מכיל גם אבץ, מגנזיום, סידן, אשלגן ופרוקטוז שמזינים את העור – אם כי הם נמצאים בזרע בכמויות קטנות מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully