וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נחוש לסיים את הסכסוך, ישראלי נרצח בתאילנד | כותרות השבת

הנשיא האמריקני הנבחר אמר בריאיון ראשון לאחר הבחירות כי הוא רוצה לעזור למצוא פתרון "למלחמה שאינה נגמרת" בין ישראל לפלסטינים. גופתו של קצין משטרה ישראלי לשעבר נמצאה בבנגקוק תחת בטון, אב ובן ישראלים חשודים במעשה. סיכום כותרות השבת

"משימות קרביות": אוניות מלחמה רוסיות הגיעו לחופי סוריה

משט של ספינות קרב רוסיות הגיע אל מול חופי סוריה כדי לתגבר את הכוחות הצבאיים הרוסיים שנמצאים באזור - כך הודיע סרגיי ארטמונוב, מפקד נושאת המטוסים "אדמירל קוזנצוב", בריאיון לטלוויזיה הממלכתית. "הספינות נמצאות באזור המיועד במזרח הים התיכון", אמר והוסיף כי הן מבצעות משימות, בהן תצפיות על אזור הלחימה, ועורכות תמרונים. מדובר בכוח הימי הגדול ביותר שנפרס באזור, כחלק מההתערבות הצבאית של מוסקבה בלחימה במדינה השסועה. לפי דיווחים שונים, הספינות פרוסות לאורך החוף, בין הערים לטקייה וטרטוס.

לדבריו, גיחות המטוסים המוצבים על נושאת המטוסים, היחידה שקיימת בצי הרוסי, החלו לפני ארבעה ימים. "הן מבוצעות מהסיפון, והכוחות פועלים בתיאום עם הנמל", אמר ארטמונוב. אתמול צוטט בסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס מקור ביטחוני ודיפלומטי רוסי, שאמר כי מטוסי מיג וסוחוי המריאו מסיפון נושאת המטוסים ונכנסו למרחב האווירי של סוריה כדי "להגדיר משימות קרביות".

חשד לרצח ישראלי בתאילנד: גופה נמצאה קבורה תחת בטון בבנגקוק

גופתו של אליהו כהן, קצין משטרה ישראלי בדימוס בן 63, נמצאה היום (שבת) בבית פרטי בבנגקוק, בירת תאילנד – כך דווח בכלי התקשורת המקומיים. על פי הדיווחים, גופתו נמצאה קבורה תחת בטון, וחלקים נוספים של גופתו נמצאו במזוודה. הוא נעדר מאז יום רביעי האחרון.

גבר ישראלי ובנו נעצרו בחשד למעשה, שהרקע אליו טרם התברר. הרשויות התאיות פתחו בחקירה מקיפה של האירוע. משטרת תאילנד מובילה את החקירה, ונציג משטרת ישראל במדינה קיבל עדכון על החקירה. גופתו של ההרוג טרם זוהתה באופן ודאי.

יום שלישי למחאות נגד טראמפ: אדם נורה במהלך הפגנה בפורטלנד

אדם אחד נורה היום במהלך הפגנה נגד הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ בפורטלנד - כך הודיעה המשטרה המקומית. עוד נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו של הפצוע וכי החשוד בירי ככל הנראה נמלט מהמקום. שוטרים שהיו במקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני עד להגעת אמבולנס שפינה אותו לבית החולים המקומי.

ממידע ראשוני שהגיע לידי המשטרה מעדי ראייה עולה כי החשוד ישב ברכבו בעת שהחלו חילופי דברים בינו לבין אדם אחר. בשלב מסויים יצא החשוד מהרכב, שלף אקדח וירה כמה יריות בשני.

טראמפ בריאיון ראשון מאז הבחירות: "רוצה מדינה שבה אוהבים זה את זה"

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ התייחס בריאיון ראשון מאז הבחירות לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" לדבריו במהלך הקמפיין, לפיהם אם ייבחר ימצה את הדין מול יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון. בחודשי הקמפיין נשבע טראמפ כי ימנה תובע מיוחד לחקירת פרשת המיילים של קלינטון, אך בריאיון הנוכחי אמר כי לא הקדיש לכך מחשבה רבה בזמנו. "זה לא משהו שחשבתי עליו יותר מדי, משום שאני רוצה קודם כל לפתור את ענייני מערכת הבריאות, האבטלה, ביקורת הגבולות ורפורמת המסים".

על הסכסוך הישראלי-פלסטיני אמר טראמפ כי מקווה לעזור למצוא פתרון ל"מלחמה שאינה נגמרת". "זאת העסקה האולטימטיבית", הוסיף. "כמי שעושה עסקאות, הייתי רוצה להשיג את העסקה שאינה ניתנת להשגה. ולעשות את זה למען האנושות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

תקלה בפייסבוק: מרק צוקרברג ומשתמשים רבים "נהרגו"

תקלה נרחבת ברשת החברתית פייסבוק שינתה החל מאתמול את הדפים של משתמשים רבים, כולל של מנכ"ל החברה מרק צוקרברג, כך שיופיעו כדפי זיכרון למתים. לשון ההודעה שהופיעה בראש הפרופיל של צוקרברג, למשל, "אנחנו מקווים שהאנשים שאוהבים את מרק ימצאו נחמה בדברים שאחרים משתפים כדי לזכור ולחגוג את חייו".

מאוחר יותר נמסר מפייסבוק כי התקלה תוקנה. "זאת הייתה טעות נוראה ותיקנו אותה עכשיו", נמסר מהחברה. "אנחנו ממש מתנצלים על מה שקרה". משתמשים רבים נאלצו לפרסם הודעות הבהרה – ובהן ציינו בבירור כי הם עדיין בחיים. "אני ממש שמחה שהמתיחה של פייסבוק לא נכונה, ואני לא מתה", כתבה משתמשת אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully