וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: במפעל תכשיטים מחליפים שטיח המלא באבקת זהב

עדי שמאי

10.11.2016 / 15:56

על פי ההערכות שוויו של השטיח הוא אלפי פאונדים, זאת משום שספג לאורך השנים במפעל אבק של זהב ופלטיניום. ההכנסות ממכירתו יועברו לצדקה

מערכת וואלה

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים היום (חמישי) פגישת עבודה מדינית עם ראש ממשלת רוסיה דמיטרי מדבדב, המבקר בישראל. "לרוסיה תמיד היה תפקיד חשוב באזורנו, וזה נכון היום עוד יותר מתמיד", אמר ריבלין. מדבדב הוסיף: "בין שתי המדינות שלנו יחסי ידידות ואתגרים משותפים שעלינו לפתור יחד".

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את הרחקתה של ראשת העיר נתניה מרים פיירברג מהעירייה עד לסוף החודש. פיירברג, החשודה במעורבות בשחיתות נדל"ן בעיריית נתניה, התפרצה במהלך הדיון, ואמרה כי "מורחים אותי בזפת ונוצות ואסור לי לומר דבר. יורים עליי ואסור לי להשיב. מדובר בעבריינים שנטפלו אליי".

כתב אישום הוגש הבוקר נגד מרואן כו?ר?די, בן 51 מתל אביב, שפגע לפני כחודשיים באישה הרה כשנהג ללא רישיון ונמלט. האישה, בת 31, נפצעה באורח קשה ופציעותיה הביאו לכך שהפילה את העובר. לפי כתב האישום, כורדי פנה לאחר התאונה לאדם שהשכיר לו את כלי הרכב ודרש ממנו להגיש תלונה כוזבת במשטרה שלפיה הרכב נגנב.

במפעל תכשיטים משפחתי בג'רזי החליטו להחליף שטיח מקיר לקיר בן 15 שנים. על פי ההערכות שוויו של השטיח הוא אלפי פאונדים, זאת משום שספג לאורך השנים במפעל אבק של זהב ופלטיניום. בעלי המפעל מתכוונים לשלוח את השטיח לשריפה כדי להפריד את שבבי המתכות היקרות מסיבי השטיח. את הכסף ממכירת ה"אבק", מבטיחים במפעל, לתרום לצדקה.

תחזית מזג האוויר: היום מעונן חלקית. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וייעשה חם ויבש מהרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully