וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע באישה הרה ונמלט; העובר לא שרד": תושב ת"א נאשם כי הפקיר ושיקר

10.11.2016 / 13:09

לפי כתב האישום, מרואן כורדי נהג ללא רישיון בתל אביב ופגע באישה שחצתה מעבר חצייה. היא נפצעה קשה והפילה את העובר לאחר שבוע באשפוז. עוד עולה כי לאחר התאונה הוא עצר לרגע, ברח – וביקש ממשכיר הרכב שידווח כי הוא נגנב. תיעוד קשה לצפייה

עריכה: אביב אירגז

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד מרואן כורדי, בן 51 מתל אביב, שפגע לפני כחודשיים באישה הרה בתל אביב כשנהג ללא רישיון, ונמלט. האישה, בת 31, נפצעה באורח קשה ופציעותיה הביאו לכך שהפילה את העובר. לפי כתב האישום, כורדי פנה לאחר התאונה לאדם שהשכיר לו את המכונית ודרש ממנו להגיש תלונה כוזבת במשטרה שלפיה הרכב נגנב. הוא מואשם בין היתר בנהיגה ללא רישיון, נהיגה בקלות ראש וברשלנות שגרמה לחבלה של ממש, הפקרה ביודעין לאחר תאונה שבה נפגע אדם, הדחה בחקירה, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגי בנימין מפרקליטות מחוז ת"א, כורדי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. במסגרת תיקים פליליים בעניינו נדון כורדי לעונשי פסילה מלהחזיק או מלהוציא רישיון נהיגה לתקופה מצטברת של 11 שנים וארבעה חודשים. הוא לא הבחין בהולכי הרגל – המתלוננת ושלושה ילדים – כשהגיע למעבר החצייה ופגע עם חזית הרכב באישה והדף אותה למרחק של 13.5 מטר.

אישה נפגעה מרכב חולף במעבר חצייה בדרום תל אביב; הנהג נמלט ונלכד לאחר מצוד. מערכת וואלה! NEWS
כורדי תועד פוגע באישה/מערכת וואלה! NEWS

כתוצאה מהפגיעה, נגרמו לה חבלות קשות ובהן שבר בזרוע שמאל. הוא הובהלה לבית החולים וולפסון בחולון, הורדמה והונשמה. במהלך שבעה ימי האשפוז, בעקבות הכאבים העזים והטראומה, הפילה את העובר.

כורדי, לפי כתב האישום, עצר לרגע קצר את מכוניתו לאחר התאונה ואז נמלט מבלי שהזעיק עזרה. הוא התקשר למשכיר הרכב, הודיע לי כי היה מעורב בתאונה והפציר בו לבצע את אותה שיחת טלפון למשטרה כדי למסור שהרכב נגנב ולסייע לו לשבש את החקירה. כמו כן, דרש שימחק את ההודעה שקיבל ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully