וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכר סירב למכור להם סיגריות - הצעירים הכו אותו באגרופים. תיעוד

שלומי גבאי

8.11.2016 / 21:46

שני הצעירים הואשמו בתקיפת המוכר בחנות נוחות בקיסריה באלימות לאחר שלא נענה לבקשתם לרכוש סיגריות משום שטיפל בלקוח אחר. סרטון מצלמת האבטחה הביא לתפיסתם בידי המשטרה, שלא האמינה לגרסתם כי הותקפו בידי המוכר - שצעק "אללה אכבר"

עריכה: אוהד פיטר

שני תושבי חדרה בני 26 הואשמו בשבוע שעבר כי תקפו מוכר בחנות הנוחות yelow בקיסריה וגרמו לו חבלות קשות לאחר שלא נענה לבקשתם. בתיעוד האירוע שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים השניים תוקפים באלימות באמצעות אגרופיהם את המוכר בחנות הנוחות.

מכתב האישום, שהוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בחדרה, עולה כי השניים הגיעו לפני כשבועיים לתחנת הדלק "פז" בכניסה לקיסריה וביקשו לרכוש סיגריות. המוכר, שהיה עסוק במתן שירות ללקוח אחר, ביקש מהם להמתין - אך השניים הגיבו בחוסר סבלנות והחלו להתנהג באופן אלים כלפיו.

בכתב האישום תואר כי אחד הצעירים החל לקלל את המוכר והחל להפוך מוצרים בחנות. חברו בעט בחוזקה בדלת החנות, והשניים רצו לעבר המוכר והחלו לתקוף אותו באלימות עד שנפל לרצפה.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר זוכה מתקיפה מינית: "איבד שליטה בגופו בגלל התקף אפילפסיה"
מצלמת האבטחה תיעדה: רעולי פנים גנבו כספומט מבנק בבאר שבע
תביעה: המכון הפתולוגי שמר בסתר איברי גופה במשך 11 שנה

תיעוד: שני תושבי חדרה היכו באגרופים מוכר בחנות "יילו" בקיסריה. מערכת וואלה! NEWS
הצעירים תוקפים את המוכר בחנות/מערכת וואלה! NEWS

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, הצעירים נמלטו מהמקום והמוכר פונה לבית החולים. שוטרים שהוזעקו למקום אספו את הקלטת מצלמת האבטחה של החנות, וזמן קצר לאחר מכן הצליחו לאתר את שני הנאשמים ולעצור אותם. הם, מצדם, טענו כי המוכר היה זה שתקף אותם תוך השלכת בקבוק וצעקות "אללה אכבר" - גרסה שלא זכתה לאמון מצד חוקרי המשטרה.

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג את את הנאשמים, מסר: "הסרטון מדבר בעד עצמו, אני סבור שהפרשנות הנכונה שיש לתת לסרטון היא דווקא הפרשנות שמסר הלקוח שלי בחקירתו, לא בכדי בית המשפט הורה לבחון חלופת מעצר לנאשמים". עו"ד רותם כהן המייצג את הנאשם השני מסר כי "לא מדובר במתלונן נקי כפיים, הרי שיש לו ישנה תרומה להתרחשות האירוע, הכוללת השלכת בקבוק לעבר הנאשמים וכן איומים קשים לפני כניסתם לחנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully