וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנער שנפצע בידי בן ה-13: למי שבא למות לא אכפת לשבת 12 שנה

8.11.2016 / 0:15

אביו של נאור עזרא, שנפצע לפני כשנה בפיגוע בירושלים, אמר לוואלה! NEWS כי הוא "בטוח שהעונש לא ירתיע. זה לא מנחם", בהתייחס לעונש שנגזר על המחבל, אמר: "שיקום זה בולשיט, הוא בא עם זה מהבית"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

שי עזרא, אביו של נאור בן ה-14 שנפצע קשה לפני כשנה בפיגוע דקירה בירושלים על ידי מחבל בן גילו, התייחס אתמול(שני) לעונש שנגזר על מי שגרם לבנו את הטראומה הקשה. "אני בטוח שהעונש לא ירתיע אותם. מי שבא למות, לא אכפת לו לשבת 12 שנים במעצר. זה לא מנחם אותנו", אמר לוואלה! NEWS. "הפיגוע לא עוזב אותו ולא עוזב אותנו. חיים עם זה כל יום. לא מאחל לאף אחד להתמודד עם זה".

האב התייחס לטיעונים שהעלו סניגוריו של הקטין בנוגע לאפשרות לשקם את המחבל הצעיר. הטיעונים אמנם נתמכו בעמדת שירות המבחן – אך זו נדחתה על ידי בית המשפט. "שיקום זה בולשיט. הוא בא עם זה מהבית", אמר עזרא, "אבא שלו נעצר על יידויי אבנים ובעבר מצאו אצלם נשק בבית. הוא יצא עם סכין מהבית, לא עם פינצטה. לימדו אותו לדבר לשירות המבחן ולהגיד שהוא מצטער, אבל השופט ראה שהכול הצגה".

עוד בוואלה! NEWS:
ארץ האפשרויות הבלתי אפשריות: אמריקה בוחרת וחבולה
למרות מיעוט הרופאים: יבוטלו המענקים למתמחים בפריפריה
דרעי על הרפורמים והקונסרבטיבים: "אם זו היהדות – אני מוותר עליה"

נאור עזרא, נדקר על ידי מחבל בפיגוע בירושלים. בית המשפט המחוזי ירושלים. 7 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
"הוא יצא עם סכין מהבית, לא עם פינצטה". נאור/נועם מושקוביץ

אתמול בבוקר נעתר בית המשפט לבקשת המדינה, שדרשה להטיל 12 שנות מאסר על המחבל, שדקר עם בן דודו צעיר בן 20 ואת נאור בן ה-13, באוקטובר 2015. מעורבותו של המחבל, שהיה בן 13 בעת ביצוע הפיגוע, עוררה סערה לנוכח גילו הצעיר. בן דודו, שהיה מי שביצע את הדקירה בפועל, נורה למוות על ידי שוטרים כשרץ עם הסכין לעברם.

בנוסף לעונש המאסר, בית המשפט קבע כי עליו לשלם פיצויים לאחד הפצועים בסך של 80 אלף שקלים ו-100 אלף שקלים למשפחת הפצוע בן ה-13. השופט יורם נועם, ראש ההרכב, דחה את המלצת שירות המבחן, שלפיה יש לפעול לשיקומו של מנאסרה במעון סגור, וקבע כי יש להחמיר בעונשו.

(עדכון ראשון: 20:28)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גזר דין לקטין שביצע את פיגוע הדקירה בפסגת זאב, בימ"ש מחוזי ירושלים. נובמבר 2016. נועם מושקוביץ
המחבל מובא לבית המשפט/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully