וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין סמוטריץ' לזנדברג סביב הנצחת זאבי: "הפגיעה בנשים - תירוץ"

5.11.2016 / 9:30

עקב הסערה הפוליטית סביב הנצחת זכרו של השר לשעבר רחבעם זאבי, לאחר שידור תחקיר "עובדה" בו טענו נשים כי ביצע בהן אונס, התארחו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ותמר זנדברג לעימות בנושא באולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: עמרי וייס

טקס האזכרה הממלכתי לזכרו של השר לשעבר רחבעם זאבי (גנדי), שנרצח בשנת 2001, נערך ביום שלישי האחרון בהר הרצל שבירושלים. זאת, על רקע הסערה הפוליטית סביב הנצחת זכרו, עקב שידור התכנית "עובדה" בחודש אפריל האחרון, תחקיר שבו הובאו, בין היתר, טענותיהן של נשים על הטרדות מיניות ואונס שביצע בהן זאבי.

אולפן וואלה! NEWS אירח השבוע את חברי הכנסת תמר זנדברג (מרצ) ובצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) לעימות בנושא הנצחתו של זאבי. "לא אשתתף בישיבת גנדי. המצפון שלי לא מאפשר לי. גם בשנה שעברה לא השתתפתי. מורשת גנדי היא לא מורשת שצריך לשמר", אמרה ח"כ זנדברג במהלך העימות. "נגיש הצעה לבטל את מפעל ההנצחה הממלכתי למורשת גנדי שהיא כלל לא מורשת".

עוד בנושא:
יעל זאבי, אלמנתו של רחבעם זאבי, הלכה לעולמה
"חברים ויריבים": דרכם של גנדי ורבין מהפלמ"ח עד המטכ"ל
בנו של רחבעם זאבי באזכרה: "אילנה דיין אישה רעה, התעמתת עם המת"

תמר זנדברג בפריימריז של מרצ, גני התערוכה. ניב אהרונסון
"המצפון שלי לא מאפשר לי להשתתף". זנדברג/ניב אהרונסון

"האזכרה הממלכתית קיימת כי הוא נרצח בהיותו שר על ידי מחבל", אמר בתגובה ח"כ סמוטריץ'. "אני מתעלה מעל החשבונות הפוליטיים ולא מעלה בדעתי להיעדר מישיבת ממשלה לזכרו. אנחנו חיים במדינת חוק מסודרת, לא חורצים דין על בסיס תחקיר 'עובדה'".

"אבל לא חייבים לרומם אותו", ענתה ח"כ זנדברג. אולם, לדברי סמוטריץ', "הפגיעה בנשים היא תירוץ, השמאל מבקש לטשטש את מורשת גנדי, מורשת של אהבת הארץ, שותפות מוחלטת בנייה ועשרות שנים בצה"ל ובפוליטיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ח"כ בצלאל סמוטריץ', ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
"השמאל מבקש לטשטש את מורשת גנדי". סמוטריץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully