וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: מפלגת הליכוד מובילה על יש עתיד בחמישה מנדטים

על פי סקר רשת ב', הליכוד היה מקבל בבחירות 26 מנדטים, ואילו המפלגה השנייה בגודלה, יש עתיד, הייתה מקבלת 21 מנדטים. המחנה הציוני מידרדר וצונח ל-13 מנדטים בלבד, והבית היהודי עם 12

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: פתיחת מושב החורף של הכנסת, השבוע)

הליכוד היה זוכה ל-26 מנדטים בבחירות שהיו נערכות היום – כך עולה מסקר שפרסמה היום (שישי) רשת ב'. זאת, בהשוואה ל-30 המנדטים שבהם מחזיקה המפלגה כיום בכנסת. על פי הסקר, מפלגת יש עתיד ממשיכה להתחזק והופכת למפלגה השנייה בגודלה עם 21 מנדטים, בהשוואה ל-11 שבהם היא מחזיקה כיום בכנסת, בעקבות הבחירות במרץ 2015.

רשימת המחנה הציוני מאבדת מכוחה בכנסת – 24 מנדטים – ומקבלת בסקר 13 מנדטים בלבד. בכך היא משווה את גודלה לזה של המפלגה השלישית בגודלה בכנסת, הרשימה המשותפת, שמחזיקה גם כיום ב-13 מנדטים. אחריהן ברשימה מגיעה מפלגת הבית היהודי, שמקבלת על פי הסקר 12 מנדטים, בהשוואה לשמונה שבהם היא מחזיקה כיום.

מפלגת כולנו, בראשות משה כחלון, מאבדת מעשר המנדטים שבהם היא מחזיקה כיום ומקבלת בסקר שבעה מנדטים בלבד. מנגד, מפלגת ישראל ביתנו, בראשות אביגדור ליברמן, מחזקת במעט את כוחה ועולה משישה מנדטים בכנסת הנוכחית לשמונה, על פי הסקר. יהדות התורה וש"ס מקבלות כל אחת שבעה מנדטים, על פי הסקר, ומרצ היא המפלגה הקטנה ביותר במשכן עם שישה מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully