וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | אוסטרליה: הגולש לא הבחין בכריש ששחה מתחתיו

3.11.2016 / 9:42

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סקר חדש של סוכנות הידיעות "רויטרס" שפורסם הלילה (חמישי) נותן למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון יתרון של 6% על יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ. זאת, בדומה לפער בין השניים לפני הודעת ה-FBI על חידוש חקירת המיילים, שעוררה סערה בארצות הברית. בתוך כך, צעירה שהתלוננה נגד טראמפ בטענה שאנס אותה והתכוונה להיחשף בתקשורת, חזרה בה לאחר שקיבלה איומים על חייה.

מנהיג ארגון המדינה האסלאמית אבו בכר אל-בגדאדי נשמע בהקלטה שפורסמה הלילה כשהוא בטוח בניצחון אנשיו בקרב במוסול. אל-בגדאדי קרא לתושבי העיר להילחם ב"אויבי האל" וקרא למחבלים המתאבדים "להרוס את ערי הכופרים".

בג"ץ נעתר הבוקר לבקשת העותרים הפלסטינים לדחות את הגשת תגובתם בעניין פינוי עמונה עד ליום ראשון. לפני יומיים הגישה המדינה לבג"ץ בקשה להארכת מועד פינוי המאחז בשבעה חודשים.

הגולש דריק ברושר גלש להנאתו באוסטרליה, וכלל לא הבחין בכריש ששחה ממש מתחתיו. החברים על החוף שתיעדו את ביצועיו דווקא ראו אותו, הזהירו את הגולשים האחרים וקראו לרשויות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully