וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שני שוטרים נורו למוות במארב באיווה, החשוד נמלט ונתפס

השניים נהרגו בשתי תקריות בעודם יושבים בניידות שלהם. השוטר השני נורה 20 דקות לאחר הראשון, ונמצא במרחק של כשלושה קילומטרים ממנו. הרקע לתקריות הירי החריגות עדיין לא ברור. היורה זוהה כגבר לבן שצולם בעבר עם דגל הקונפדרציה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שני שוטרים נורו הלילה (רביעי) למוות בדה מוין שבאיווה, בשתי תקריות דומות המוגדרות על ידי הרשויות מארב מתוכנן. שני השוטרים נורו בעודם יושבים בניידות סיור. החשוד בירי, שזוהה כסקוט מייקל גרין, נמלט מהזירות וכוחות הביטחון ונתפס בתום מצוד של שעות.

לפי החקירה הראשונית, השוטר השני נורה 20 דקות לאחר הראשון, ונמצא במרחק של כשלושה קילומטרים ממנו. הרקע לתקריות הירי החריגות עדיין לא ברור.

עוד בוואלה! NEWS:
קשר אמריקני-איראני? הקרב האמתי במוסול טרם החל וכבר מחבר בין אויבים
טראמפ: "מי שבחר בקלינטון והתחרט - שיצביע לי"
תיעוד: סין חשפה מטוס חמקן חדיש מתוצרתה

שני שוטרים נורו למוות בדה מוין, איווה. נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
זירת אחת התקריות. ניידות משטרה בדה מוין/צילום מסך, טוויטר
סקוט מייקל גרין, החשוד בירי שוטרים בדה מוין, איווה, נובמבר 2016. רויטרס
החשוד בירי. גרין/רויטרס

במסיבת עיתונאים שערך מפקד משטרת דה מוין פול פריזק, הוא אמר כי ישנה "סכנה אמתית" לכל השוטרים באזור משום שאלה שנהרגו נורו כשלא עשו דבר חריג. לדבריו, מחלקתו הכפילה את כמות השוטרים בסיורים כדי להבטיח את ביטחונם. במהלך מסיבת העיתונאים פריזק היה נראה מעורער וקולו היה נשמע חנוק.

לקראת הבוקר פרסמה המשטרה את זהותו של החשוד בירי, כחלק מהניסיונות לאתר אותו. בחשבון היוטיוב של סקוט גרין, בן 46, הועלה לאחרונה סרטון וידאו שבו תיעד את עצמו מתווכח עם שוטרים שהגיעו לביתו בעקבות תלונה שהגיש. בסרטון הוא נראה מתלונן על הפרת זכויותיו. בסרטון אחר בחשבון שלו הוא תועד מחזיק דגל הקונפדרציה.


(עדכון ראשון: 13:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully