וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג רכב חוצה באור אדום – אוטובוס התנגש בו וגרם למותו

בסרטון ממצלמת רכב ניתן לראות את המכונית הפרטית מגיעה אתמול לצומת באזור בית חלקיה שליד גדרה במהירות, ופורצת אליו בדיוק ברגע שבו חוצה אותו אוטובוס. כתוצאה מההתנגשות נהרג גבר כבן 50

עריכה: אוהד פיטר

סרטון ממצלמת רכב תיעד את רגעי התאונה הקטלנית שאירעה אמש (שני) בכביש 3 באזור בית חלקיה שליד גדרה. בתיעוד ניתן לראות את המכונית הפרטית מגיעה לצומת במהירות ופורצת אליו כשהאור ברמזור אדום, בדיוק ברגע שבו חוצה אוטובוס. האוטובוס התנגש במכונית וכתוצאה מכך נלכד גבר כבן 50 ברכב, ולאחר מכן מת מפצעיו.

פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הגבר לכוד ללא רוח חיים. ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ הגיעו לזירה על מנת לחלץ אותו, ולאחר מכן קבע צוות מד"א את מותו. "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפר יוסי סמדג'ה, חובש רפואת חירום כונן של מד"א, שהגיע לזירת האירוע.

"נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו מתחת לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה", הוסיף. "במקביל לפעולות החילוץ ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג האוטובוס, גבר כבן 30, נחבל באורח קל וטופל במקום. כל נוסעי האוטובוס, שהיה עמוס, מאוד לא נפגעו".

לקריאה נוספת:
שני הרוגים ו-18 פצועים בהתנגשות אוטובוס ומכונית בנגב
"מי שעולה - מהמר על חייו": כביש הדמים בנגב ממשיך לגבות קורבנות
"נתגעגע לחיוך המלאכי": עדן בן ה-22 נהרג כשרכב על אופנועו האהוב

תאונת אוטובוס בכביש 3. מד"א
זירת התאונה, אתמול/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully