וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עורכי דין חשודים שניסו להשתלט במרמה על קרקע גדולה בשרון

31.10.2016 / 9:40

החשוד המרכזי פברק מסמכים כדי "להוריש" לעצמו ולאמו קרקע השייכת למדינה ומתפרסת על 17.5 דונם. חקירת הפרשה, שבה מעורבים עוד עשרה עורכי דין, נפתחה עקב ריבוי הבקשות הנוגעות לקרקע שעוררו חשד במנהל מקרקעי ישראל

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
האחד חשוד שזייף מסמכים, השני חשוד שאישר אותם/SHUTTERSTOCK

שני עורכי דין מכפר קאסם נעצרו הבוקר (שני) בחשד לעבירות זיוף ומרמה במסגרת ניסיון השתלטות על אדמות מדינה. השניים חשודים שזייפו מסמכי בעלות על קרקע חקלאית המתפרסת על 17.5 דונמים באזור השרון. אחד מעורכי הדין, החשוד המרכזי, זייף את המסמכים עבורו ועבור אמו, ואילו עורך הדין האחר חשוד כי אישר בחתימתו את "מקוריות" המסמכים המזויפים. תשעה עורכי דין אחרים זומנו לחקירה בפרשה.

החקירה החלה בעקבות תלונה שהגיש מנהל מקרקעי ישראל בעקבות בקשות רישום מעוררות חשד שהגיש אחד מעורכי הדין שנעצרו הבוקר. לפי ממצאי החקירה, החשוד המרכזי הגיש בתחילה בקשה להעביר את רישום הקרקע החקלאית מהמדינה לבעלות קרוב משפחתו על ידי הצגת החלטת בית משפט משנת 1978, הקובעת את בעלותו של קרוב המשפחה - מסמך שלאחר מכן התגלה כמזויף.

מיד באותו מעמד שלף החשוד המרכזי אישור כי קרוב המשפחה, שהקרקע נרשמה על שמו, מת, ושהוא הוריש את החלקה לו ולאמו. בנוסף לכך, הצליח אותו עורך דין למכור את הקרקע לשבעה לקוחות בשש עסקאות שונות. כעבור כמה חודשים הוא הגיש לרשויות אישורים כי כל עסקאות המכירה בוטלו באופן תמוה. ריבוי הבקשות החשודות הוביל לבסוף את מנהל מקרקעי ישראל להגיש תלונה במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
תאגיד השידור ופינוי עמונה: הפצצות הפוליטיות במושב החורף של הכנסת
חקירת קלינטון: "ה-FBI צריך לעבור על 650 אלף מיילים"
תותחן מ"כוח צביקה": המיתוס אמיתי, אבל הוא לקח את כל הקרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully