וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ריבלין לאביה של חיילת שהותקפה במאה שערים: "מעשה נבלה"

28.10.2016 / 20:05

תמר שדמי, חיילת בחיל החינוך, הותקפה בעת סיור בעיר עם קבוצת עולים חדשים. בפוסט בפייסבוק פנה אביה של תמר לנשיא ריבלין, וביקש ממנו "לאחות את הקרעים". ריבלין: "אלה קיצוניים היוצאים מן הכלל"

צילום: יוסי קלאר, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: חיילים בגדוד חרדי מותקפים במאה שערים, החודש)

תמר שדמי, חיילת בחיל החינוך, נסעה ביום רביעי האחרון לסיור בירושלים עם חניכיה בגרעין העולים "צבר". לאחר שנכנסו לשכונה החרדית מאה שערים שבעיר, שדמי וחייליה ספגו ביצים, בקבוקי מים ואפילו חיתולים חד פעמיים שנזרקו לעברם. "אישה על מדים צעדה לתוך שכונת מאה שערים עם קבוצה של עולים חדשים, ויצאה בעור שיניה ובעזרת המשטרה", סיפר אביה, אלון שדמי.

בפוסט שפרסם בפייסבוק, הוסיף שדמי פנייה לנשיא המדינה ראובן ריבלין, וכתב כי הוא "מקווה שהנשיא שלנו יודע איך נוכל לאחות את הקרעים האלה, את האמון המתפוגג בין השבטים בארץ שלנו.. אמן". הפוסט, שזכה למאות לייקים, משך את גם תשומת לבו של הנשיא ריבלין.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: עובד זר מנפאל ביצע מעשה מגונה בקשיש שבו טיפל בבני ברק
סדר חברתי חדש: החד-הוריות שעוברות לגור יחד כדי לגמור את החודש
פערי השכר - גם באקדמיה: סטודנטיות מרוויחות 40% פחות מסטודנטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שכתב אביה של שדמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט שפרסם היום בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו, כתב ריבלין כי "קראתי בצער על מעשה הנבלה כלפי בתך תמר. אף חייל או חיילת לובשי מדים אינם צריכים לסבול את ההשפלה שבתך ספגה". לדבריו, "אף הורה לא יקבל תשובה המניחה את הדעת אחרי שהוא שמע מבתו אותה הוא שלח בגאווה לצבא על אלימות כלפיה".

"אבל אני נשאר מאמין ומקווה, כי אני יודע שאלה היוצאים מן הכלל שאינם מלמדים על הכלל. כנגד קומץ הקיצוניים פגשתי עשרות רבות של חרדים וחרדיות, מבוגרים כצעירים שבעבודתם היום יומית בונים קשרי אמון אמיתיים בין מגזרים וחברות", הוסיף ריבלין. "אני מאמין בגלל אנשים כמו בתך, שמשרתת בחיל החינוך ומנחילה ערכים נכונים וטובים לחניכי הגרעין. התחושה היא ודאי קשה, אך אסור לנו לתת לקיצונים ולקיצוניות מאף מגזר להכתיב את דרכנו ולהכתים את החברה כולה".

הנשיא רובי ריבלין. AP
"אסור לתת לקיצונים להכתיב את דרכנו". ריבלין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully