וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד יקרה אסון": שברי זכוכית נפלו מהקומה ה-53 על מסעדה בתל אביב

28.10.2016 / 0:25

שברי הזכוכית נפלו מאתר עבודות בקומה הגבוהה במגדל סמוך במתחם שרונה, ולא גרמו לנפגעים. המשטרה פתחה בחקירה נגד קבוצת עזריאלי. לטענת בעלי עסקים במקום, זה לא המקרה הראשון. מנהלת המסעדה: "כל הקומה הייתה עם שברים"

בניין שבבנייה במתחם שרונה ממנו נפלו זכוכיות ענק. תל אביב 27 באוקטובר 2016. מגד גוזני
"בנס הקומה לא הייתה פעילה והסועדים לא הגיעו". המגדל ממנו נפלו הזכוכיות/מגד גוזני

זכוכיות שנפלו שלשום (רביעי) מהקומה ה-53 של מגדל במתחם שרונה על מסעדה במקום הביאו את המשטרה לפתוח אתמול בחקירת קבוצת עזריאלי, שהבניין ממנו נפלו הזכוכיות נמצא בבעלותה. איש לא נפגע באירוע, אך בעלי עסקים טוענים כי לא מדובר באירוע הראשון מסוג זה במקום. לדבריהם, אם מישהו היה עובר במקרה במקום - הוא היה נהרג מיד. בנוסף, שברי זכוכיות נפלו על מסעדה סמוכה, שהייתה ריקה מלקוחות באותה העת.

"בשעות הצהריים הגענו וראינו שחלק זכוכית נפל על בר הקוקטייל, והזכוכית מעל נשברה, סיפרה רוני, מנהלת מסעדת "ברנז'ה" במתחם, "כל הקומה הייתה עם שברי זכוכית. בנס הקומה לא הייתה פעילה והסועדים לא הגיעו. היא הוסיפה כי "אם היו יושבים שם אנשים זה יכל להיות אסון". רוני ציינה עוד כי לא מדובר בפעם הראשונה. "זו כבר פעם שלישית-רביעית שנופל משהו מהבניין. זה מסוכן מאוד", אמרה.

בעלי העסקים במתחם הגישו תלונות למשטרה שפתחה בבדיקה במקום בשיתוף משרד העבודה. לאחר בדיקת אזור נפילת הזכוכיות, הוחלט במשטרה על פתיחת חקירה נגד קבוצת עזריאלי. פקח של משרד העבודה הגיע למקום, ולדבריו האירוע התרחש באתר עבודות של חברת "רום גבס בע"מ". בעקבות דרישת מפקח שביקר כבר במקום, ננקטו מראש צעדים כדי למנוע את הימצאותם של עוברים ושבים באזור. בעקבות המקרה, הטיל משרד העבודה על החברה צו בטיחות, המהווה דרישה לטיפול מיידי בסכנה.

עוד בוואלה! NEWS:
הגשמים החלו לרדת, אך החזאים פסימיים: "יהיה חורף שחון במיוחד"
פוטין: הטענות למעורבות שלנו בבחירות בארה"ב - היסטריה
צעירה טוענת שצלם הפיץ תמונות עירום שלה ברשת: "הרס לי את החיים"

(עדכון ראשון: 20:25)

בניין שבבנייה במתחם שרונה ממנו נפלו זכוכיות ענק. תל אביב 27 באוקטובר 2016. מגד גוזני
המשטרה פתחה בחקירה. העבודות בקומות הגבוהות/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully