וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: האסטרונאוט חזר לכדור הארץ – וגילה אותו מחדש

25.10.2016 / 12:40

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט גזר היום (שלישי) עונש של ארבעה חודשי עבודות שירות על הזמר משה פרץ, שהורשע בהעלמת הכנסות בהיקף של כמיליון שקלים. על הזמר נגזר גם קנס כספי.

ערב הסעודית מעכבת את הסיוע הכלכלי שהתחייבה להעביר לרשות הפלסטינית כבר יותר משישה חודשים – כך מסרו השבוע גורמים פלסטינים בכירים לוואלה! NEWS. העברת הכספים הופסקה ללא הודעה מוקדמת ומבלי לפרט מדוע, ככל הנראה בשל התנגדות ריאד למדיניות אבו מאזן מול חמאס.

בית המשפט דחה היום את תביעתו של ח"כ אורן חזן נגד העיתונאי עמית סגל, וקבע כי חזן השתמש בסמים קשים, כפי שנחשף בתחקיר של חדשות 2. עם זאת, חזן יפוצה ב-40 אלף שקל בשל פרסום מוטעה שבוצע באתר חדשות 2. חזן הוסיף ואמר כי הכתב עמית סגל חטא בדיווח שקרי ומסולף.

האסטרונאוט הקנדי האהוב כריס האדפילד חזר מהחלל כדי לגלות מקומות חדשים על פני כדור הארץ. הוא איגד חבורה של מדענים, צלמים, כותבים ומוזיקאים ונסע איתם לאזור הארקטי בקוטב הצפוני. שם הוא ראה במו עיניו את היופי המפעים של הטבע ואת תוצאות ההתחממות הגלובלית.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית. מחר – התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully