וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים את החורף: הגשם מגיע לביקור הבוקר ויחזור בחמישי

משעות הבוקר יחל טפטוף, אך לא יורגש שינוי בטמפרטורות. יום רביעי יהיה יבש, אך למחרת ישוב הגשם ויתחזק. וביום שבת: שעון החורף ייכנס לתוקפו ונזיז את המחוגים שעה אחת אחורה

עריכת וידאו: ניר חן

עם סיומו של חג הסוכות והחזרה לשגרה, צפוי לחזור גם הגשם ומזג האוויר הסגרירי. היום (שלישי) בשעות הבוקר ייתכן טפטוף, בעיקר לאורך החוף. עם זאת, לא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות והן יישארו ללא שינוי ניכר. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית.

הגשם לא יישאר בסביבה זמן רב, וכבר ביום רביעי הוא צפוי להסתיים. כמו כן, תחול עליה קלה בטמפרטורות. ביום חמישי תחול עליה נוספת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד מעונן.

ואולם, כבר בשעות הצהריים ביום חמישי צפוי הגשם לחזור. הוא יחל לרדת בהדרגה בדרום הארץ וצפוי להתפשט ליתר האזורים. כמו כן, קיים חשש משיטפונות בנחלי המזרח ובדרום. נוסף לכך, יתחוללו סופות רעמים בודדות. הגשם יימשך גם ביום שישי, אז תחול גם ירידה בטמפרטורות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סוכות בחיק הטבע: מיליון ישראלים טיילו ברחבי הארץ במהלך החג
מתקפת מנע מדינית: ליברמן הניח את היסודות למו"מ עקיף עם חמאס
פעוטה בת שנה וחצי נהרגה מפגיעת כלי רכב בדרום

גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
הגשם יימשך עד יום שישי/ראובן קסטרו

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים מ-23 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה, בתל אביב מ-26 עד 19, באשדוד מ-26 עד 20, בחיפה מ-24 עד 20, בצפת מ-23 עד 13, באזור רמת הגולן מ-27 עד 15, בטבריה מ-30 עד 20, בבקעת בית שאן מ-30 עד 19, בעין גדי מ-31 עד 24, בבאר שבע מ-28 עד 16, במצפה רמון מ-24 עד 14 ובאילת מ-30 מעלות ביום עד 21 מעלות בלילה.

כמו כן, בלילה שבין יום שבת ליום ראשון יסתיים שעון הקיץ. בשעה 2:00 בלילה, יזוזו המחוגים שעה אחת אחורה, כלומר לשעה 1:00.

(עדכון ראשון: 18:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully