וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנבו תרומות מעמותה לחולי סרטן: "לא ניתן לזה לפגוע בפעילות"

23.10.2016 / 17:00

אנשי המרכז לסיוע על שם יורי שטרן גילו כי אלמונים פרצו למשרדי העמותה בירושלים וגנבו את הכספת, שהכילה כסף רב במזומן ובהמחאות. יו"ר העמותה: "נאפשר את המשך הטיפולים מיד אחרי החג"

הקליניקה של הקרן והמרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן בירושלים נשדדה, אוקטובר 2016. באדיבות המרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן, תמונות גולשים
משרדי העמותה לאחר הפריצה/תמונות גולשים, באדיבות המרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן

במהלך חג הסוכות פרצו אלמונים לקליניקה של הקרן והמרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן, עקרו וגנבו את הכספת בשלמותה והותירו אחריהם הרס רב. הכספת הכילה כסף רב שהתקבל בהתרמות, במזומן ובהמחאות, ונועד לכסות את עלות התפעול השוטף של המרכז.

"ביום חמישי בבוקר הגעתי עם עוד עובדת לקליניקה וגילינו את הדלת פרוצה", סיפרה מנכ"לית הקרן לסיוע הוליסטי לחולי סרטן על שם יורי שטרן, ורדה הרשקוביץ. לדבריה, "הזדעזענו למראה השמות שהפורצים עשו במשרד. המקום נראה כמו לאחר פוגרום, המגירות והארונות היו פתוחים ותוכנם היה זרוק ומפוזר לכל עבר. מנעול דלת החדר עם הכספת שהיה נעולה נפרץ וכשנכנסנו נדהמנו לגלות שהכספת כולה נעקרה ונעלמה ממקומה".

עוד בוואלה! NEWS:
"תבערה רחבת היקף": הארגון היהודי שעלול להבעיר את הר הבית
"בלי העדפה מתקנת": מפקדים יוצאי אתיופיה על השינוי בצה"ל
רצח הצעיר ברחובות: הוארך מעצרן של שתי חשודות במעורבות בקטטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבר הכנסת לשעבר יורי שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרכז הוקם לפני כתשע שנים ביוזמתה של לנה, אלמנתו של חבר הכנסת לשעבר שמת ממחלת הסרטן, יחד עם בני משפחתה. הוא מבוסס על 150 מטפלים מוסמכים הפועלים בהתנדבות ומגיעים מדי יום למחלקות האונקולוגיות של המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים ולקליניקה הקהילתית של המרכז, ומעניקים טיפולים ברפואה משלימה לחולים ולבני משפחתם. השנה זכה המרכז בפרס של "תרומה לקהילה" של ערוץ 9.

לנה שטרן, המכהנת כיו"ר המרכז, אמרה כי "הכלים והאמצעים להתמודדות עם המחלה ההרסנית לא תמיד זמינים למתמודדים עם מחלקת הסרטן". היא הוסיפה כי המרכז יצר מודל ייחודי וחדשני של התנדבות מקצועית המעניק טיפולי רפואה משלימה במגע, בדיקור ובפסיכותרפיה.

העמותה מתקיימת מתרומות בלבד, ולמרות הפגיעה הכספית הקשה - אנשי הקרן לא מוותרים על המשך הפעילות. "לא ניתן לאירוע מצער זה לפגוע בהמשך פעילותנו למען חולי הסרטן המטופלים בקליניקה. אנו נפתח את הקליניקה ונאפשר את המשך הטיפולים מיד לאחר החג", אמרה שטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully