וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים החיפושים אחר המטייל הנעדר בנפאל: "מקווים לבשורות טובות"

21.10.2016 / 12:00

עמית רייכמן יצא לטרק ברכס האנאפורנה שבמרכז המדינה לפני ארבעה ימים ומאז נעלמו עקבותיו. משלחת חיפוש הפועלת בתיאום עם שגרירות ישראל בנפאל נשלחה למקום. "אנחנו מקווים לטוב ותומכים זה בזה", סיפרה זוגתו

עמית רייכמן נעדר אחרי שיצא לטיול בנפאל. אוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
היה אמור לשוב תוך יום אחד מהטיול אליו יצא. עמית רייכמן/צילום מסך, פייסבוק

החיפושים אחר עמית רייכמן, מטייל ישראלי הנעדר בנפאל זה ארבעה ימים, נמשכו גם היום (שישי) באזור רכס האנאפורנה שבמרכז המדינה. רייכמן, בן 42, יצא בתחילת השבוע ממלון דרכים לטרק מרדי הימאל באנאפורנה, והיה אמור לחזור כעבור יום אחד, אך מאז נעלמו עקבותיו. נציגי שגרירות ישראל בנפאל נמצאים בקשר עם המשטרה המקומית, הפיצו את תמונתו והוציאו משלחת חיפושים אחריו.

"הפעם האחרונה שדיברנו הייתה בשבת", סיפרה יהודית זוהר, זוגתו של רייכמן. "ביום ראשון הייתה הפעם האחרונה שראו אותו. אנחנו מקווים לטוב, תומכים זה בזה ומקווים לבשורות טובות", הוסיפה. לדבריה, היום החלו סריקות אחר רייכמן באמצעות מסוק, אך תנאי מזג האוויר והעננות הצפופה באזור בו נראה לאחרונה מקשים על החיפושים. "יש שם המון צוותים שפרושים בשטח, בעיקר מקומיים, וצוות נוסף שנמצא בדרך", אמרה זוהר.

בני משפחתו של רייכמן פנו לחברת "מגנוס" שארגנה משלחת חיפושים אחריו הפועלת בתיאום עם אנשי השגרירות בנפאל. לדברי אייל, חבר במשלחת החיפוש, לא ניתן להעריך מה מצבו של רייכמן עד שיגיע צוות חיפוש לשטח ויבחן אותו מקרוב. "אנחנו יודעים שהוא הלך לבד ברגל, הוא מטייל בהרים לבד בלי בקבוצה בהרי האנאפורנה, ולא היה עליו אמצעי תקשורת, כפי שנהוג היום", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
"חתונת הדמים": אב החתן חשוד שרצח את הצעיר במהלך סולחה
"אנחנו לא אנשים?" המדינה מתנגדת לתת אזרחות לבן ההרוג באסון החניון
מסיט את האש: דאעש במתקפה משולבת על עיר כורדית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully