וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש חמאס בעזה נידון למאסר עולם בגין ריגול לישראל: "פגע בביטחון"

פואד סלאמה

20.10.2016 / 23:30

הפעיל הואשם בריגול במשך 13 שנים ונידון ל-20 שנות מאסר בבית הדין הצבאי בעזה. בין היתר, הורשע הפעיל במסירת פרטים על פעילי הארגון וחייליו ועל מחרטות, מפקדות ומשרדים שהותקפו על ידי כוחות של צה"ל בתמורה לתשלום

עריכה: שי ענבל

(בווידאו: צה"ל תקף עמדות של חמאס בתגובה לירי רקטות על שדרות)

בית משפט צבאי בעזה גזר היום (חמישי) 20 שנות מאסר על פלסטיני שהורשע בריגול לטובת ישראל. הפלסטיני, תושב עזה בן 40 ששמו לא פורסם פרט לראשי התיבות ר"א, פוטר מתפקידו בזרוע הצבאית של חמאס. על פי האישומים נגדו, ר"א החל לפעול עם המודיעין הישראלי לפני 13 שנים. בית המשפט קבע כי במעשיו הוא הזיק ופגע בביטחון העם הפלסטיני וב"כוחות ההתנגדות".

על פי כתב האישום שהוגש נגד ר"א, צעירה ערביה ישראלית בשם "הודא" הכירה לו ידיד שלה בשם "אדהם", שהזדהה בפניו כקצין מודיעין ישראלי והציע לו לעבוד עבור ישראל בתמורה לכסף. לפי הפסיקה, ר"א הסכים להצעה שניתנה לו. במהלך המשפט נטען כי במשך השנים עבד ר"א עם כמה קציני מודיעין ישראלים. על פי האישומים נגדו, ר"א קיבל תמורת המידע שמסר סכומי כסף גדולים שהוסתרו עבורו במקומות סודיים או ניתנו לו בפגישות ישירות.

ר"א הורשע בהעברת מידע רב הנוגע לכוחות חמאס, לפעילי הארגון וחייליו ולמקום מגוריהם. כמו כן, הוא הואשם כי העביר לקצינים הישראלים את מספרי הטלפונים הסלולריים של פעילי הארגון ואת פרטי המכוניות בהם נהגו. בנוסף, הוא הורשע במסירת מידע על מוצבים צבאיים של הארגון, מיקום מחרטות לייצור רקטות, בתי מלאכה ומשרדים שהושמדו בתקיפות צה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
אלפים כבר נמלטו מהקרבות במוסול: "דאעש הוא אויב אכזר"
לקראת מרוץ האופניים בתל אביב: כל החסימות והפרטים
דוח חשאי: חברות נשק ישראליות מלבות את הלחימה בדרום סודאן

תקיפה של צה"ל באזור בית חאנון ברצועת עזה 21 אוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
הורשע במסירת מידע על מפקדות ומחרטות. תקיפה של צה"ל ברצועת עזה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully