וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: חתול קפץ על שולחן המגיש באמצע השידור החי

20.10.2016 / 14:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום נגד ויסאם וסברין זבידאת, בני זוג מסכנין, הנאשמים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בעיראק יחד עם שלושת ילדיהם. לפי כתב האישום, ואסים נלחם ונפצע במוסול והאם עבדה בבית חולים בעיר. השניים הודו במיוחס להם.

הוריה של תינוקת כבת שנה מהיישוב לקיה שבנגב שמתה אתמול בבית החולים סורוקה בבאר שבע יובאו היום להארכת מעצרם בחשד לרשלנות ושיבוש הליכי חקירה. השניים נעצרו אמש לאחר שבחקירתם במשטרה עלו סתירות בגרסאותיהם באשר לנסיבות מותה של בתם.

חיל האוויר הטורקי פתח אמש במתקפה נגד יעדים של הכוחות הכורדיים מצפון לחאלב, במקביל לכניסתה לתוקף של הפסקת האש ההומניטרית שעליה הכריזו רוסיה והמשטר הסורי בעיר. הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי כ-200 לוחמים נהרגו במתקפה.

חתול תועה קפץ על השולחן של מגיש תכנית הבוקר ברשת DRT הטורקית. המגיש התעלם בתחילה מהאורח הלא צפוי, אבל כשהחתול התיישב לו על המחשב הנייד, כפי שחתולים אוהבים לעשות, כבר אי אפשר היה להתעלם מנוכחותו. הסרטון הפך ויראלי, והחתול אומץ על ידי אנשי התחנה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully