וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיירת של בני עקיבא" מסבירה: כך תבנו סוכה כשרה ומוצלחת

14.10.2016 / 11:00

מזכ"ל וחניכי בני עקיבא סיפרו באולפן וואלה! NEWS על מערך הסיוע, שבמסגרתו בונים מתנדבים בתנועה סוכות עבור קשישים ואנשים עם מוגבלויות. הפרויקט נקרא "צוות הבונים" לזכר חללי לבנון השנייה ו"צוק איתן"

עריכה: ניר חן

מזכ"ל תנועת בני עקיבא, יאיר שחל, וראש מחלקת חבריא ב' בתנועה, דוד סעייד, התארחו אתמול (חמישי) באולפן וואלה! NEWS יחד עם שלושה מחניכי סניף גבעתיים וסיפרו על היוזמה שנולדה לפני שלוש שנים ונועדה לסייע לקשישים, לאנשים עם מוגבלויות ולמשפחות חד-הוריות עם בניית סוכה. בעקבות היוזמה, שנולדה בסניף גבעתיים, הקימה הנהלת בני עקיבא מערך ארצי הנותן מענה לפניות בכל רחבי הארץ. בתגובה לכל פנייה, מצוותים מתנדבים למשפחה הפונה שזוכה לקבל סוכה כשרה למהדרין.

החניכים מיכל ויסמן, מאור ויסמן ואמיתי גרינבוים סיפרו כי הפרויקט קיבל את השם "צוות הבונים" והחל לפעול מיד לאחר ראש השנה האחרון. הפעילות תימשך עד חג סוכות, ובתנועה סיפרו כי התקבלו כבר מאות פניות ממשפחות שנרשמו באמצעות האינטרנט, פייסבוק או בטלפון. הפרויקט מתקיים לזכרם של רב-סרן בניה ריין, שנהרג במלחמת לבנון השנייה, ורב-סרן בניה שראל וסמל בניה רובל, שנפלו במבצע "צוק איתן".

עוד בוואלה! NEWS:
שומרים על הטבע התת-ימי: כך נלחמים הפקחים במלכודות דיג אסורות
וילה של 350 מ"ר עם בריכה: הכירו את שכונות היוקרה של ערביי ישראל
ביום כיפור: זיהום האוויר צנח ב-90% ברחבי הארץ

הכנות לקראת חג הסוכות בבני ברק. ספטמבר 2015. ראובן קסטרו
מצווה הדורשת מאמץ פיזי. הכנות לסוכות בבני ברק, בשנה שעברה/ראובן קסטרו

לדבריהם, בניגוד למצוות אחרות, הקמת הסוכה דורשת מאמץ פיזי רב ורבים מתקשים בכך. עיקר הקושי עולה בקרב קשישים ואנשים עם מוגבלויות שלא מצליחים תמיד לגייס בן משפחה שיבנה עבורם את הסוכה. עקב המאמץ הרב הדרוש, חניכי הסניף שבונים את הסוכות בהתנדבות גם מפרקים אותן בתום החג.

"כמזכ"ל וכחייל של בניה שראל במבצע 'צוק איתן' ברצועה, הנצחת הלוחמים שמסרו את נפשם למען עם ישראל דווקא בפרויקט 'צוות הבונים' היא דבר מובן מאליו מבחינתנו", אמר מזכ"ל התנועה. "הערכים שעליהם מחנכת התנועה לסיוע לאחר, לנתינה ולחיזוק הקשר בין ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל באים לידי ביטוי באופן הבהיר ביותר במיזם הזה. ההירתמות הרחבה של החניכים בסניפים היא פועל יוצא של עבודה ערכית שנעשית במהלך השנה כולה, ומהווה הוכחה מובהקת לאיכות של הנוער הנפלא הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully