וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העמקת יכולות המסתערב": צל"ש ליחידת "דובדבן" על פעילותה בשנה החולפת

13.10.2016 / 18:45

מצה"ל נמסר כי היחידה הובילה בשנה האחרונה לחימה מתמשכת ביו"ש והשתתפה במאות מבצעים מורכבים. מתחילת השנה עצרה היחידה מאות מבוקשים, בהם רוצחי הזוג הנקין. הרמטכ"ל איזנקוט: "הכול קם ונופל על האנשים"

צילום: דובר צה"ל

יחידת "דובדבן" קיבלה היום (חמישי) ציון לשבח על פעילותה בשנה האחרונה. בבסיס היחידה התקיים טקס במעמד הרמטכ"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד מרכז אלוף רוני נומה, ומפקדים בכירים נוספים. מדובר צה"ל נמסר כי הציון לשבח הוענק למפקדי היחידה, לוחמיה וחייליה על כך שהפגינו בפעילותם דבקות במטרה, אומץ לב, חתירה למגע ויצירתיות בביצוע משימותיהם.

מדובר צה"ל נמסר כי יחידת "דובדבן" הובילה בשנה האחרונה לחימה ומתמשכת ביהודה ושומרון וביצעה פעילות מבצעית מורכבת. היחידה השתתפה במאות מבצעים בתנאי לחימה מורכבים במטרה לעצור מבוקשים, לסכל פיגועים ולפגוע בתשתיות הטרור. היחידה פיתחה אמצעי לחימה ייעודיים שהעצימו את היעילות המבצעית והעמיקו את יכולות הלוחם המסתערב.

לוחמי היחידה פועלים מסביב לשעון. מתחילת השנה עצרו לוחמי היחידה 301 בני אדם. בשנה שעברה עצרה היחידה לא פחות מ-405 חשודים. בגל הטרור האחרון עצרה היחידה את רוצחיו של דוד בר קפרא, את חוליית חמאס שרצחה את נעמה ואיתם הנקין, את חוליית חמאס שרצחה את דוד רוזנפלד, את המחבל שרצח את דפנה מאיר, את החולייה שביצעה את הפיגוע בקו 12 בירושלים ואת המחבל מחברון שרצח את יעקב ונתנאל ליטמן.

עוד בוואלה! NEWS:
אונסק"ו אישר החלטה המתעלמת מהקשר בין יהודים לאתרים הקדושים בירושלים
טראמפ על הטענות להטרדות מיניות: "המצאה מוחלטת, זה לא קרה"
אסד: מקווה שרוסיה תגרום לטורקיה לשנות את היחס כלפיי

הענקת צל"ש רמטכ"ל ליחידת דובדבן, 13 באוקטובר 2016. דובר צה"ל
פעילות מבצעית מורכבת. לוחם דובדבן/דובר צה"ל
הענקת צל"ש רמטכ"ל ליחידת דובדבן, 13 באוקטובר 2016. דובר צה"ל
היחידה השתתפה במאות מבצעים/דובר צה"ל

הרמטכ"ל רא"ל איזנקוט אמר בטקס כי יחידת "דובדבן" מציינת 30 שנים ליום הקמתה. "הייתה לי הזכות להיות בטקס דומה כמפקד אוגדת יהודה ושומרון לפני 12 שנים כשיחידת 'דובדבן' הובילה את הלחימה מול טרור המתאבדים ולמעשה זאת הפעם השלישית בה הרמטכ"ל נותן ציון לשבח ליחידת 'דובדבן'".

הוא הוסיף כי "בסופו של דבר, הכל קם ונופל על האנשים, על רוח הלחימה של האנשים, על צדקת הדרך של האנשים, על הנכונות להתגייס, על הנכונות להשתייך ליחידות דוגמת 'דובדבן' ולהוביל את הלחימה בטרור". רא"ל איזנקוט הוסיף כי הוא מצפה לאתגרים הבאים בעתיד "בהם נמשיך להצטיין ולעשות הכי טוב שאנו יודעים למען ביטחון תושבי מדינת ישראל".

הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס הענקת ציון לשבח ליחידת "דובדבן". אוקטובר 2016. דובר צה"ל
הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט מעניק את הציון לשבח/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully