וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פרסום תמונות אינטימיות של מנהל בית הספר: רכב עוזרו נשרף

13.10.2016 / 10:41

המשטרה חוקרת חשד להצתה, לאחר שמכוניתו של עוזר מנהל בית הספר בכפר ואדי סלאמה שבגליל עלתה באש, כמו גם שתי מכוניות נוספות של תושבים שאינם קשורים לסערה. המשטרה בוחנת טענות כי התמונות מפוברקות

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מתן חדד ושניר דבוש

רכבו של עוזר מנהל בית הספר בכפר ואדי סלאמה שליד כרמיאל עלה הלילה (חמישי) באש, כשבועיים לאחר שתמונות אינטימיות של המנהל ושל מורה הופצו ברשת. כמו כן, שני כלי רכב נוספים השייכים לתושבי הכפר נשרפו, ושלושה צוותי כיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על הלהבות. אין נפגעים באירוע, אולם לרכבים נגרם נזק.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע בחשד להצתה, ונבדק הקשר לפרסום התמונות האינטימיות של המנהל. לפי שעה לא נמצאו ראיות המצביעות על קשר בין המקרים, וטרם אותרו חשודים בהצתה. ביום שבת, פרצה שריפה בבית הספר היסודי בכפר, מסיבה שלא ברורה. איש לא נפגע באירוע ונגרם נזק לכמה חדרים. חוקרי השריפות בוחנים חשד להצתה.

עוד בוואלה! NEWS:
במהלך החג: 2,300 איש פונו לטיפול רפואי, 11 נזקקו להחייאה
שלושה נהרגו בתאונת דרכים ליד דימונה; שניים נוספים נפצעו
40 נרצחות ב-30 השנים האחרונות: הטיפול הכושל באלימות נגד נשים ערביות

שריפה בבית ספר יסודי ואדי סלאמה, אוקטובר 2016. דוברות כב"ה מחוז צפון, דוברות כב"ה
צוותי הכיבוי בשריפה בבית הספר, ביום שבת/דוברות כב"ה, דוברות כב"ה מחוז צפון

זאת, כשבוע לאחר שפרצה בכפר סערה בעקבות תמונות שהופצו ברשתות החברתיות ובהן נראה מנהל בית הספר ומורה שעובדת בבית ספר אחר מקיימים לכאורה יחסי מין בתוך בית הספר. הורי התלמידים דרשו לפטר את המנהל על רקע התנהגות לא מוסרית, כלשונם, של הגורם הבכיר ביותר המופקד על חינוך ילדיהם.

המנהל והמורה טענו כי מדובר בתמונות שקריות, והם אף הגישו תלונה למשטרה בגין זיוף התמונות והפצתן. המורה אף הגישה למשטרה דוח של חוקר פרטי שקובע כי התמונות מפוברקות, והמשטרה בודקת את הדוח ולא שללה את ממצאיו לפי שעה. מאז שהתפוצצה הפרשה הכריז ועד ההורים ביישוב על שביתה פתוחה עד לפיטוריו של המנהל. ההורים השביתו את הלימודים במקום פרט לימים בהם המנהל לא הגיע לבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully