וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בסין: עשרות נחשי קוברה ארסיים מסתובבים חופשי

כ-200 נחשים ברחו כבר לפני יותר מחודש וחצי מחוות גידול לא חוקית בעיר נאנג'ינג שבצפון-מזרח המדינה, אך רק בימים האחרונים נודע על כך לרשויות. 150 מהם נתפסו או נהרגו. ציוד רפואי מיוחד הועבר לאזור כדי לטפל בנפגעי הכשה

נחש קוברה מול פיתון: מי ינצח בקרב הנחשים האכזרי הזה?/יוטיוב

(בווידאו: נחש קוברה מול נחש פיתון)

הרשויות בעיר נאנג'ינג שבצפון-מזרח סין עורכות מצוד אחר כ-200 נחשי קוברה ארסיים שהצליחו לברוח מחוות גידול נחשים לא חוקית. עד כה אותרו 150 נחשים שנתפסו או נהרגו ובימים אלה נמשכות הסריקות אחר 50 הנחשים הנותרים.

בהודעה שפרסם מחוז ליוחה, שבו שוכנת העיר נאנג'ינג, נמסר כי כ-200 נחשי קוברה צעירים ברחו מחוות הגידול לפני כחודש וחצי. במחוז חוששים כי הנחשים הארסיים עלולים לפגוע בתושבי האזור. עם זאת, גורמים רשמיים מסרו לסוכנות הידיעות הסינית שינחואה כי הנחשים שברחו מהחווה הלא חוקית הגיעו רק לגודל של כ-20 סנטימטרים, והארס שלהם עדיין אינו מסוכן כמו של נחש בוגר.

עוד בוואלה! NEWS:
האב שילדיו נהרגו בתאונה בגיאורגיה שב לארץ: "תודה למי שעזר"
במהלך החג: 2,300 איש פונו לטיפול רפואי, 11 נזקקו להחייאה
הבית הלבן: התבטאויות טראמפ על נשים הן ברמה של הטרדה מינית

נחש קוברה. AP
הארס של הנחשים הצעירים אינו מסוכן כמו של בוגרים. נחשי קוברה/AP

הרשויות בליוחה ציינו כי לא נמסרה להם הודעה על הנחשים הנמלטים עד שלשום. כדי להתכונן לגרוע מכל, הועבר נסיוב נגד הארס הקטלני משנגחאי למחוז, וצוותים רפואיים הועמדו בכוננות למקרה שמפגש בין אחד מתושבי האזור לנחשים הנמלטים יסתיים בהכשה מסוכנת.

בבוקר יום שלישי החלו סריקות ברדיוס של חמישה קילומטרים מסביב לחוות הגידול. עובדי המחוז מסייעים לתושבים במקום ומוסרים להם את כל המידע שיש ברשותם על הנחשים המסוכנים. לפני ארבעה ימים, תושב אחד הכפרים במחוז מצא את אחד הנחשים בביתו והרג אותו.

על פי המידע שנמסר מהרשויות במקום, חוות הגידול קיבלה ביצי קוברה ממחוז גואנדונג שבדרום סין בתחילת אוגוסט, בלי אישור הרשויות. מתוך 1,820 הנחשים שבקעו - 1,500 בלבד שרדו. החווה נסגרה ונמסר כי האחראים על המקום יועמדו לדין. נחשים משמשים לייצור תרופות סיניות מסורתיות, וזו ככל הנראה הסיבה שבגללה הם גודלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully