וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן ואמו נהרגו בתאונה שבועיים אחרי מות האב: "לא מפסיקים לבכות"

9.10.2016 / 9:59

אסף כץ, תושב גינתון שליד רמלה, נהרג יחד עם אמו רחל בתאונה ליד נהריה. "האבא מת ממחלה קשה ועכשיו התאונה המחרידה הזאת. לא מעכלים, זה יום עצוב במושב", אמרה חברת משפחה. בת זוגו של כץ נפצעה באורח קשה ובנם נפצע קל

צילום: מור שאולי ואור רביד באמצעות וואווי, עריכה: יאיר דניאל

"בשורה קשה מאוד נפלה עלינו באמצע השבת" – כך אמר אתמול (שבת) גיא פישלר, חברו הקרוב של אסף כץ, תושב המושב גינתון שליד רמלה שנהרג יחד עמו אמו רחל, בת ה-81 מחיפה, בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 89 ליד נהריה. "עשיתי את דרכי מירושלים כשהתחלתי לקבל טלפונים על תאונה קשה שבה היו מעורבים חברים מהמושב", סיפר פישלר, קב"ט המושב. "לרגע לא עיכלתי שמדובר באסי חברי הקרוב, חבר ילדות שלי. למדנו והתבגרנו ביחד, אסי למד איתי בבית הספר האזורי, ועכשיו הוא איננו. זה בלתי נתפס".

בתאונה נפצעה גם בת זוגו של כץ, רינה בת ה-39, באורח קשה, ובנם בן השנתיים וחצי נפצע קל. אדם ששהה ברכב השני, תושב נהריה בן 37, נפצע באורח בינוני-קשה. שלושת הפצועים הועברו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. רוני, חברת המשפחה וחברת מושב גינתון, אמרה הבוקר כי מדובר בטרגדיה. "אתה מדבר איתי ואני לא מפסיקה לבכות, רק לפני שבועיים אבא שלהם הלך ועכשיו אסי ואימא שלו, האבא מת ממחלה קשה ועכשיו התאונה המחרידה הזאת, אנחנו לא מעכלים. זה יום עצוב במושב".

הלווייתו של אסף צפויה להיערך מחר בשעה 17:00 בבית העלמין במושב, ותלויה עדיין באישור חברה קדישא. הלווייתה של האם רחל תתקיים מחר ביום שני בבית העלמין בחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ על סערת ההקלטה: אין סיכוי שאפרוש; סגנו: נפגעתי מדבריו
על אף שנחלש: "מתיו" גרם לשיטפונות עזים בקרוליינה הדרומית
נתניהו לקרי על רקע הביקורת: "הבנייה - חלופה לתושבי עמונה"

אסף ורחל כץ, נהרגו בתאונת הדרכים ליד נהריה. אוקטובר 2016. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
אסף ואמו רחל שנהרגו בתאונה, לצד האב שמת ממחלה לפני שבועיים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

אבנר שרביט, שכנו של אסף, הכריר את אסי לפני עשר שנים, והוא ורינה רעייתו גרו בבית שמולו. "איזה שכנים טובים", אמר. "הייתי נפגש איתם לדבר ולהתייעץ. היו לנו ביחסים ממש טובים וקרובים, רק לפני שבועיים הוא בא לשאול לגבי תפילות בבית כנסת, הוא סיפר אז שאבא שלו מת. אתמול כשהגיעה אליי הבשורה, קיבלנו את זה בשוק. לפני כמה שנים גם האח נפטר". מוועד מושב גינתון נמסר אמש: "ועד המושב משתתף בצערה של משפחת כץ, בת המושב. אנחנו אבלים וכואבים יחד עם בני המשפחה וניתן להם סיוע ככל שיידרש".

ההרוגים נלכדו בכלי הרכב וחמישה צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של רשף ישראל שייה פעלו לחילוצם. צומת כברי נחסם לתנועה לכיוון נהריה בעקבות התאונה, אך נפתח כעבור כמה שעות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בכביש שבו יש נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, שנגרמה כתוצאה מסטיית אחד מכלי הרכב

"כשהגענו למקום המראה היה קשה", אמר חובש רפואת חירום של מד"א אלון קוצ'י. "ראיתי שני כלי רכב מעוכים כתוצאה מההתנגשות. אחד הרכבים הידרדר לתעלה בצד הכביש". הוא הוסיף כי הפצועה שמצבה הוגדר קשה סובלת מפגיעה רב מערכתית, וכי הגבר שנפצע סובל מפגיעת ראש.

(עדכון ראשון: 22:24)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאונת דרכים סמוך לנהריה, אוקטובר 2016. חיאן שירותי רפואה, מערכת וואלה! NEWS
"אבלים וכואבים". זירת התאונה בכביש 89, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, חיאן שירותי רפואה
תאונת דרכים סמוך לנהריה, אוקטובר 2016. חיאן שירותי רפואה, מערכת וואלה! NEWS
ארבעה מהפצועים וההרוגים נלכדו ברכב. זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, חיאן שירותי רפואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully