וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח בלוד: שלושה חשודים נוספים נעצרו

26.9.2016 / 12:11

החשודים, תושבי לוד בני 25, 33 ו-52, נעצרו בחשד למעורבות ברצח דועאא אבו שרח במהלך חתונה בעיר, לעיני ארבעת ילדיה. המקרה אירע על רקע גירושים קשים מבעלה לשעבר. בסך הכול נעצרו עד כה שבעה חשודים

צילום: מאצ'י הוף ואור רביד, עריכת וידאו: ניר חן.

שלושה תושבי לוד בני 25, 33 ו-52 נעצרו היום (שני) בחשד למעורבות ברצח דועאא אבו שרח בת ה-32 בעיר בסוף השבוע, והועברו לחקירה. אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של שלושה מהחשודים, תושבי לוד בני 19, 26 ו-36 הוארך עד יום שלישי. מעצרו של החשוד הרביעי, תושב לוד בן 27, הוארך עד יום רביעי.

אבו שרח, נורתה לעיני ארבעת ילדיה מחוץ לאולם שמחות בלוד, שבו נערכה באותה העת חתונה בהשתתפות יותר מאלף בני אדם. במשטרה מעריכים כי הרוצח טמן לאבו שרח מארב וירה בה מטווח קצר בעת שנהגה ברכבה. בני משפחתה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, אולם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. הרצח מגיע על רקע גירושים קשים מבעלה לשעבר, אשר לדברי אחיותיה של אבו שרח לא אפשר לה לראות את ילדיה – בן 12, בת עשר, בת חמש ובת ארבע.

עוד בוואלה! NEWS:
"הילדה צרחה: 'הרגו את אימא'": משפחת הנרצחת מלוד דורשת תשובות
רצח בלוד: בת 32 נורתה למוות במכוניתה ליד אולם אירועים

הלווית דועאא אבו שרך, שנרצחה בלוד, בית העלמין לוד. מאצ'י הוף
האחים השתתפו בהלוויה בליווי משטרתי. הלווייתה של אבו שרח, אתמול/מאצ'י הוף

שלושה מהחשודים שנעצרו עד כה הם אחיה של הנרצחת, שלדברי בנות המשפחה, חפים מפשע. "למה עצרו את האחים שלי, כדי שהשוטרים יגידו שהם עצרו מישהו?", טענה סמאח, אחותה של אבו שרח, "לאף אחד אין תשובות, העיקר שיהיה כתוב בכותרת שנתפסו ארבעה גברים. המשטרה לא עשתה את העבודה. צעדנו לתחנה באמצע הלילה, שייתנו תשובות". עקב פניית המשפחה, האחים הורשו להשתתף בהלוויה בליווי משטרתי.

שימאא, אחות נוספת של דועאא, התייחסה לרצח אחותה כחלק מתופעה נרחבת של רצח נשים. "מאה נשים נרצחו על 'כבוד המשפחה' בלוד, ועד היום לא מצאו את הרוצחים. המשטרה צריכה למצוא את הרוצח שמסתובב חופשי במקום לעצור את אחים שלי, שבמקום להתאבל ולבכות על אחותם שנרצחה, לוקחים אותם עם אזיקים למעצר", אמרה. "כשיהודייה נרצחת, באותו היום מביאים את הרוצח. אצלנו לא רק רצחו את אחותנו, גם עצרו את האחים שלנו. נעשה הכול כדי לשמור על הילדים שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דועאא אבו שרך, שנרצחה סמוך לאולם אירועים בעיר לוד. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
"אהבה את החיים". אבו שרח/מערכת וואלה!, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

אביה של דועאא, עימאד, סיפר לוואלה! NEWS את מה ששמע מילדיה על האירוע. "הגיעו אלמונים לבושים בשחור עם כיסוי ראש וכפפות וירו בה. הבן הגדול שלה ראה משהו חשוד בדרך ודועאא לא הספיקה לסגור את הדלת. הרוצח העיף את הילדות, משך את הראש שלה ושם ירה לה כדור אחד מעל האוזן, זה הריגה מוחלטת", סיפר. "הבן הגדול יושב במושב האחורי ורואה הכול, הילדות מחוץ לאוטו, רואות איך רוצחים את אימא שלהן. עברו יומיים מאז הרצח, ויומיים שהילדים שואלים איפה אימא".

עימאד התייחס גם הוא למערכת היחסים של דועאא עם הגרוש שלה, וסיפר על יחסים שלוו בשתלטנות ואיומים. "דועאא והגרוש שלה לא היו ביחסים טובים לפני שהתגרשו. היו עליה איומים, ולאחר שהתגרשו האיומים ירדו. אני רוצה שיזכרו מדועאא שהיא אהבה את החיים, שמחה מאוד. לא פעם לחצתי עליה שתסיים את הנישואים הקשים האלה", סיפר. "אני כועס על המשטרה. ידעו שדועאא הייתה מאוימת ולא פעלו כראוי".

(עדכון ראשון: 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully