וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נגעה באיברים של 100 גברים זרים - למטרה טובה

5.10.2016 / 3:10

לאחר שסרטון בו גבר נוגע בחזן של 100 נשים ברחוב הפך לפופלארי מגיעה התגובה הנשית - כיצד יגיבו גברים לאישה שחופנת את המפשעה שלהם ברחוב?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Niti2Show

משתמשים רבים ביוטיוב נעזרים ברשת החברתית כדי להעביר מסר לשאר העולם, אולם נראה שהדוגמנית הדומניקנית סטפ פליז קצת איבדה את הגבולות בדרך.

פליז השתתפה בסרטון בו היא נוגעת באיברי מינם של 100 גברים זרים ברחוב - זאת בתגובה ל"ניסוי חברתי" שנוי במחלוקת שפרסם יוטיובר בשם מוזס קסטרו. בוידאו הוא נראה נוגע בחזה של 100 נשים, חלקן מודעות למטרת הסרטון וחלקן מזועזעות ביותר.

פליז שיצפה פעולה עם קסטרו בכדי לבדוק כיצד זה נראה כשהצד השני הופך למוטרד ולהעלות מודעות להטרדות מיניות של נשים. בסרטון שלה היא נראית הולכת ברחוב ומניחה את ידה על מפשעותיהם של גברים זרים לחלוטין.

דוגמנית ברזילאית נוגעת באיברי מין של גברים ברחוב. צילום מסך
זה מלחיץ אותך?/צילום מסך

רוב הגברים נרתעים מהישירות שלה, אך ישנם כמה שנראים מבסוטים ביותר מהעובדה שאישה יפה נוגעת בהם בצורה כל כך פרובוקטיבית. כדי לסיים את הנקמה בצורה עוקצנית עוד יותר היא בוחרת במפשעה של קסטרו להיות האחרונה אותה היא ממששת.

עוד באותו נושא

העבר המפחיד של גורו הכושר המצליחה נחשף

לכתבה המלאה

והנה הסרטון של קסטרו נוגע בחזה של נשים

התגובות לסרטון היו מעורבות כאשר חלק מהגולשים התלהבו מפליז ואחרים טענו שהיא הלכה רחוק מדי. היא עצמה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה 64 אלף עוקבים "זה לא היה קל לעשות את הסרטון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully